Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–6/6
I/O control
1 Pravna redakcija
DRUGO
"CTP" values are not to be aggregated for "CE" combinations (interconnected by "Local Area Networks", Wide Area Networks, I/O shared connections/devices, I/O controllers and any communication interconnection implemented by "software".
Vrednosti "CTP" se ne seštevajo pri kombinacijah "CE", ki jih (medsebojno) povezujejo "lokalno omrežje", prostrano omrežje, skupne vhodno-izhodne povezave/naprave, vhodno-izhodni krmilniki in kakršne koli programske komunikacijske povezave.
2 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002R1360
Control of the calibration I/O signal line is described in section 7 "Control of Test Pulses - Input/Output Control functional unit".
Upravljanje kalibracijske V/I linije je opisano v točki 7 "Upravljanje preskusnih pulzov - funkcionalna enota za upravljanje vhodov/izhodov".
3 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003R0149
"CTP" values are not to be aggregated for "CE" combinations (inter)connected by "Local Area Networks", Wide Area Networks, I/O shared connections/devices, I/O controllers and any communication interconnection implemented by "software".
Vrednosti "STZ" se ne seštevajo pri kombinacijah "IE", ki jih (medsebojno) povezujejo "lokalno omrežje", prostrano omrežje, skupne vhodno-izhodne povezave/naprave, vhodno-izhodni krmilniki in kakršne koli programske komunikacijske povezave.
4 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31991L0422
'2.1.1.1.1 The service brakes of vehicles of cateogries M and N shall be tested under the conditions shown in the following table: Type of test M1 M2 M3 N1 N2 N3 O-I O-I O-I-II O-I O-I O-I-II Type O test with engine disconnected V 80 km/h 60 km/h 60 km/h 80 km/h 60 km/h 60 km/h s " 0,1 V + V2 150 0,15 V + V2 130 dm ' 5,8 m/s2 5 m/s2 Type O test with engine connected V = 80 % max but " 160 km/h 100 km/h 90 km/h 120 km/h 100 km/h 90 km/h s " 0,1 V + V2 130 0,15 V + V2 103,5 dm ' 5 m/s2 5 m/s2 F " 500 N 700 N where: V = test speed s = stopping distance dm = mean fully developed deceleration f = force applied to foot control Vmax = maximum speed of the vehicle'
"2.1.1.1.1 Delovne zavore vozil kategorij M in N je treba preskušati pri pogojih, navedenih v naslednji tabeli: Tip M1 M2 M3 N1 N2 N3 preskusa 0-I 0-I 0-I-II 0-I 0-I 0-I-II Preskus V 80 km/h 60 km/h 60 km/h 80 km/h 60 km/h 60 km/h tipa 0 z odklopljenim motorjem s < [pic] 0,15 V + V2/130 dm > 5,8 m/s2 5 m/s2 Preskus V = 80 % max, toda < 160 km/h 100 km/h 90 km/h 120 km/h 100 km/h 90 km/h tipa 0 z vklopljenim motorjem s < dm 0,1 V + V2/30 5 m/s2 0,15 V + V2/103,5 4 m/s2 F < 500 N 700 N pri čemer je: V = preskusna hitrost s = pot ustavljanja dm = povprečni polni pojemek f = sila, ki deluje na stopalke Vmax = največja hitrost vozila."
5 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002R1360
the fifth column specifies the services of the "ECUAdjustmentSession" (ECUAS) which must be implemented to allow control of the I/O signal line in the front panel calibration connector of the VU,
peti stolpec predpisuje storitve v seji "ECUAdjustmentSession" (ECUAS), ki morajo biti vgrajene za upravljanje vhodno/izhodne signalne linije preko kalibracijskega konektorja na čelni plošči VU,
6 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31985L0647
1.3.3.1.At the end of the Type I test (test described in item 1.3.1 or test described in item 1.3.2 of this Annex) the residual performance of the service braking device shall be measured under the same conditions (and in particular at a constant control force no greater than the mean force actually used) as for the Type O test with the engine disconnected (the temperature conditions may be different).
"1.3.3.1 Ob koncu preskusa tipa I (preskusa, opisanega v točki 1.3.1, ali preskusa, opisanega v točki 1.3.2 te priloge) se preostali zavorni učinek delovne zavorne naprave izmeri pod enakimi pogoji (in zlasti pri nespremenljivi uporabi sile za aktiviranje naprave za upravljanje, ki ni večja kot dejansko uporabljena povprečna sila) kot za preskus tipa 0 pri odklopljenem motorju (temperaturni pogoji so lahko različni).
Prevodi: en > sl
1–6/6
I/O control