Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–50/84
SIC
1 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
Unlike SIC-8, the IFRS:
Za razliko od SOP-8 MSRP:
2 Končna redakcija
case T-46/97 SIC [2000];
zadeva T-46/97 SIC [2000];
3 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
Like SIC-8, the IFRS requires retrospective application in most areas.
Tako kot SOP-8, tudi MSRP na večini področij zahteva uporabo za nazaj.
4 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
Thus, like SIC-8, IFRS 1 requires retrospective application in most areas of accounting.
Tako kot SOP-8, tudi MSRP 1 na večini računovodskih področij zahteva uporabo za nazaj.
5 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
The IFRS replaces SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting.
MSRP nadomesti SOP-8, Prva uporaba mednarodnih računovodskih standardov, kot glavne podlage računovodstva.
6 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
This IFRS supersedes SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting.
Ta MSRP nadomesti SOP-8, Prva uporaba mednarodnih računovodskih standardov kot glavne podlage računovodstva.
7 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
One of these interpretations is SIC-8 First-time application of IASs as the primary basis of accounting.
Ena od teh razlag je SOP-8 Prva uporaba MRS kot glavne podlage računovodstva.
8 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
there was some doubt about how SIC-8 interacted with specific transitional provisions in individual Standards.
bilo je nekaj dvomov o tem, kako je SOP-8 povezan s posebnimi prehodnimi določbami v posameznih standardih.
9 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
The male journalist of the pair hosting the debate, eager for 'state-building' topics, concluded the broadcast on 'authentic' (sic!!!) minorities, women and gays with the promise: 'Dear Sirs (sic!!!) tomorrow we will be political again'.
Moški novinar v novinarskem paru, željan državotvornih tem, je predvolilno oddajo o 'avtentičnih' (sic!!!) manjšinah, ženskah in gayih končal z obljubo: 'Dragi gospodje (sic!!!), jutri bomo spet politični!'
10 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
to consolidate all special purpose entities controlled by the transferor (see SIC-12 Consolidation-Special Purpose Entities)."
uskupini vse enote za posebne namene, ki jih prenositelj obvladuje (glej SOP-12 Uskupinjevanje – Enote za posebne namene)."
11 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
SIC-8 did not state clearly whether a first-time adopter should use hindsight in applying recognition and measurement decisions retrospectively.
SOP-8 ni jasno navedel ali naj podjetje, ki prvikrat uporablja MSRP, pri uporabi odločitev glede pripoznavanja in merjenja za nazaj uporabi spoznanja, ki jih je pridobilo potem, ko so se dogodki že zgodili;
12 Končna redakcija
CELEX: 32004R0770
These reports shall be transmitted no earlier than eight hours and no later than sic hours in advance of each departure from the Regulatory Area.
Poročila se pošljejo največ osem in najmanj šest ur pred vsakim odhodom z upravnega območja.
13 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
some aspects of SIC-8's requirement for full retrospective application caused costs that exceeded the likely benefits for users of financial statements.
so nekateri vidiki zahtev SOP-8 za popolno uporabo za nazaj povzročili stroške, ki so presegli verjetne koristi za uporabnike računovodskih izkazov.
14 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
'However, in the absence of a macro security framework, processes may occur at the micro level, exerting a destabilizing effect on neighbouring (sic) countries;
'Toda ob odsotnosti široke varnostne mreže se lahko sprožijo procesi na ozkem območju in destabilizirajoče učinkujejo na sosednje (sic) države;
15 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
On 29 September 2003 the Commission adopted Regulation (EC) No 1725/2003(2), which endorses interpretations adopted by the Standing Interpretation Committee (SIC).
septembra 2003 je Komisija sprejela Uredbo (ES) št. 1725/2003 [2], ki potrjuje razlage, ki jih je sprejel Strokovni odbor za pojasnjevanje (SOP).
16 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
In the Annex to Regulation (EC) No 1725/2003, SIC-8 First-time application of IASs as the primary basis of accounting is replaced by the text set out in the Annex to this Regulation.
V Prilogi k Uredbi (ES) št. 1725/2003 se SOP-8 Prva uporaba MRS kot glavne podlage računovodstva, nadomesti z besedilom iz Priloge k tej uredbi.
17 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
Interpretations originated by the International Financial Reporting Interpretations Committee (IFRIC) or the former Standing Interpretations Committee (SIC), and adopted by the IASB.
(c)razlage Mednarodnega odbora za pojasnjevanje računovodskega poročanja(MOPRP/IFRIC) ali nekdanjega Strokovnega odbora za pojasnjevanje (SOP) in jih je sprejel UOMRS.
18 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
If an entity's first IFRS financial statements are for a period beginning before 1 January 2004 and the entity applies this IFRS instead of SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting, it shall disclose that fact.
Če so prvi računovodski izkazi IFRS podjetja za obdobje, ki se začne pred 1. januarjem 2004 in podjetje uporablja ta MSRP namesto SOP-8, Prva uporaba MRS kot glavne podlage računovodstva, to dejstvo razkrije."
19 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
In order to facilitate the transition to international accounting standards and international financial reporting standards (IAS/IFRSs), the International Accounting Standards Board (IASB) decided on 19 June 2003 to replace SIC-8 with - IFRS 1:
Zaradi olajšanja prehoda na mednarodne računovodske standarde in mednarodne standarde računovodskega poročanja (MRS/MSRP) je Upravni odbor za mednarodne računovodske standarde (UOMRS) 19. junija 2003 odločil, da SOP-8 zamenja z – MSRP 1:
20 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
The 'relatively high management and technical/technological (sic) expertise,' which is attributed to the, 'long exposure to a quasi-market system' hearkens back to the Yugoslavian economic experiments in greater local control of industry during the 1970s.
'Sorazmerno visoka upravljalska in tehnično/tehnološka (sic) strokovnost', ki da je utemeljena v 'dolgotrajnem kvazi tržnem sistemu', se je začela vzpostavljati v času jugoslovanskih ekonomskih eksperimentov v 70. letih, ko je nadzor nad industrijo prenesen na lokalno raven.
21 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
SIC-8 could require a first-time adopter to apply two different versions of a Standard if a new version were introduced during the periods covered by its first financial statements prepared under IASs and the new version prohibited retrospective application.
SOP-8 bi lahko zahteval, da podjetje, ki prvikrat uporablja MSRP, uporabi dve različici Standarda, če bi bila nova različica uvedena v obdobjih, ki jih zajemajo njegovi prvi računovodski izkazi, pripravljeni v skladu z MRS in bi nova različica prepovedala uporabo za nazaj;
22 Končna redakcija
CELEX: 32004R0707
Moreover, although SIC-8 did not require retrospective application when this would be impracticable, it did not explain whether a first-time adopter should interpret impracticability as a high hurdle or a low hurdle and it did not specify any particular treatment in cases of impracticability.
Čeprav SOP-8 ni zahteval uporabe za nazaj kadar bi bilo to neizvedljivo, pa ni obrazložil ali naj podjetje, ki prvikrat uporablja MSRP, neizvedljivost razlaga kot veliko ali kot majhno oviro in ni določil nobenega posebnega obravnavanja v primerih neizvedljivosti;
23 Pravna redakcija
DRUGO
Light-emitting diode, made from silicon-carbid (SiC) semiconductor material, operating at a nominal wavelength of 481 nm
svetleča dioda iz polprevodniškega materiala iz silicijevega karbida (SiC), ki deluje pri nominalni valovni dolžini 481 nm
24 Pravna redakcija
finance
Cases T- 106/95, FFSA and Others v Commission [1997] ECR II- 229; T- 46/97, SIC v Commission, [2000] ECR II- 2125 and C- 332/98, France v Commission, [2000] ECR I- 4833.
Primeri T- 106/95, FFSA in drugi proti Komisiji [1997] PSES II- 229; T- 46/97, SIC proti Komisiji, [2000] PSES II- 2125 in C- 332/98, Francija proti Komisiji, [2000] PSES I- 4833.
25 Pravna redakcija
DRUGO
Indicator lamp, consisting of 4 light-emitting diodes made from silicon-carbid (SiC) semiconductor material, operating at a nominal wavelength of 481, 560 or 630 nm, contained in a housing
indikatorska lučka iz štirih svetlečih diod, izdelanih iz polprevodniškega materiala iz silicij-karbida (SiC), ki deluje pri nominalni valovni dolžini 481, 560 ali 630 nm, v ohišju
26 Pravna redakcija
CELEX: 32003R2285
Indicator lamp, consisting of 4 light-emitting diodes made from silicon-cardide (SiC) semiconductor material, operating at a nominal wavelength of 481, 560 or 630 nm, contained in a housing
Signalna lučka, sestavljena iz 4 svetlečih diod, narejenih iz polprevodniškega materiala iz silicijevega ogljika (SiC), ki deluje pri nominalni valovni dolžini 481, 560 ali 630 nm, vgrajena v ohišje
27 Pravna redakcija
izobraževanje
- "International Accounting Standards" shall mean International Accounting Standards (IAS), International Financial Reporting Standards (IFRS) and related Interpretations (SIC-IFRIC interpretations), subsequent amendments to those standards and related interpretations, future standards and related interpretations issued or adopted by the International Accounting Standards Board (IASB),
- »mednarodni računovodski standardi« pomeni mednarodne računovodske standarde ( International Accounting Standards, IAS), mednarodne standarde finančnega poročanja ( International Financial Reporting Standards, IFRS) in z njimi povezane razlage (SIC-IFRIC razlage), poznejše spremembe teh standardov in z njimi povezanih razlag, prihodnje standarde in z njimi povezane razlage, ki jih izdaja ali sprejme Upravni odbor za mednarodne računovodske standarde ( International Accounting Standards Board, IASB),
28 Pravna redakcija
DRUGO
For the purpose of this Regulation, `international accounting standards` shall mean International Accounting Standards (IAS), International Financial Reporting Standards (IFRS) and related Interpretations (SIC-IFRIC interpretations), subsequent amendments to those standards and related interpretations, future standards and related interpretations issued or adopted by the International Accounting Standards Board (IASB).
V tej uredbi "mednarodni računovodski standardi" pomenijo Mednarodne računovodske standarde (IAS), Mednarodne standarde za poročanje o finančnem položaju (IFRS) in pripadajoče razlage (Razlage SIC - IFRIC), poznejše spremembe teh standardov in pripadajoče razlage, prihodnje standarde in pripadajoče razlage, ki jih izda ali sprejme Uprava za mednarodne računovodske standarde (IASB).
29 Pravna redakcija
DRUGO
In its deliberations on and in elaborating positions to be taken on documents and papers issued by the IASB in the process of developing international accounting standards (IFRS and SIC-IFRIC), the Commission should take into account the importance of avoiding competitive disadvantages for European companies operating in the global marketplace, and, to the maximum possible extent, the views expressed by the delegations in the Accounting Regulatory Committee.
V svojih razpravah in opredeljevanju stališč v zvezi z dokumenti in akti, ki jih izda IASB v postopku izdelave mednarodnih računovodskih standardov (IFRS in SIC-IFRIC), mora Komisija upoštevati pomen izogibanja podrejenemu konkurenčnemu položaju evropskih družb, ki poslujejo na globalnem trgu in upoštevati v čim večjem možnem obsegu izražena stališča delegacij v računovodskem regulativnem odboru.
30 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
Unlike SIC-8, the IFRS:
Za razliko od SOP-8 MSRP:
31 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003R1725
SIC-1:
SOP-1:
32 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
or the former Standing Interpretations Committee (SIC),
(MOPRP/IFRIC) ali nekdanjega Strokovnega odbora za pojasnjevanje (SOP)
33 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
IN7. Like SIC-8, the IFRS requires retrospective application in most areas.
IN7. Tako kot SOP-8, tudi MSRP na večini področij zahteva uporabo za nazaj.
34 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
Thus, like SIC-8, IFRS 1 requires retrospective application in most areas of accounting.
Tako kot SOP-8, tudi MSRP 1 na večini računovodskih področij zahteva uporabo za nazaj.
35 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
IN1. The IFRS replaces SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting.
IN1. MSRP nadomesti SOP-8, Prva uporaba mednarodnih računovodskih standardov, kot glavne podlage računovodstva.
36 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
C1 This IFRS supersedes SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting.
C1 Ta MSRP nadomesti SOP-8, Prva uporaba mednarodnih računovodskih standardov kot glavne podlage računovodstva.
37 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
One of these interpretations is SIC-8 First-time application of IASs as the primary basis of accounting.
Ena od teh razlag je SOP-8 Prva uporaba MRS-jev kot glavne podlage računovodstva.
38 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
(d) there was some doubt about how SIC-8 interacted with specific transitional provisions in individual Standards.
(d) bilo je nekaj dvomov o tem, kako je SOP-8 povezan s posebnimi prehodnimi določbami v posameznih standardih.
39 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
(c) SIC-8 did not state clearly whether a first-time adopter should use hindsight in applying recognition and measurement decisions retrospectively.
(c) SOP-8 ni jasno navedel ali naj podjetje, ki prvikrat uporablja MSRP-je, pri uporabi odločitev glede pripoznavanja in merjenja za nazaj uporabi spoznanja, ki jih je pridobilo potem, ko so se dogodki že zgodili.
40 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
(a) some aspects of SIC-8's requirement for full retrospective application caused costs that exceeded the likely benefits for users of financial statements.
(a) so nekateri vidiki zahtev SOP-8 za popolno uporabo za nazaj povzročili stroške, ki so presegli verjetne koristi za uporabnike računovodskih izkazov.
41 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
(1) On 29 September 2003 the Commission adopted Regulation (EC) No 1725/2003, which endorses interpretations adopted by the Standing Interpretation Committee (SIC).
(1) 29. septembra 2003 je Komisija sprejela Uredbo (ES) št. 1725/2003 fn, ki potrjuje razlage, ki jih je sprejel Strokovni odbor za pojasnjevanje (SOP).
42 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
In the Annex to Regulation (EC) No 1725/2003, SIC-8 First-time application of IASs as the primary basis of accounting is replaced by the text set out in the Annex to this Regulation.
V Prilogi k Uredbi (ES) št. 1725/2003 se SOP-8 Prva uporaba MRS-jev kot glavne podlage računovodstva, nadomesti z besedilom iz Priloge k tej uredbi.
43 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
If an entity's first IFRS financial statements are for a period beginning before 1 January 2004 and the entity applies this IFRS instead of SIC-8 First-time Application of IASs as the Primary Basis of Accounting, it shall disclose that fact.
Če so prvi računovodski izkazi IFRS podjetja za obdobje, ki se začne pred 1. januarjem 2004 in podjetje uporablja ta MSRP namesto SOP-8, Prva uporaba MRS kot glavne podlage računovodstva, to dejstvo razkrije.
44 Strokovna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32004R0707
(2) In order to facilitate the transition to international accounting standards and international financial reporting standards (IAS/IFRSs), the International Accounting Standards Board (IASB) decided on 19 June 2003 to replace SIC-8 with - IFRS 1:
(2) Zaradi olajšanja prehoda na mednarodne računovodske standarde in mednarodne standarde računovodskega poročanja (MRS-je/MSRP-je) je Upravni odbor za mednarodne računovodske standarde (UOMRS) 19. junija 2003 odločil, da SOP-8 zamenja z - MSRP 1:
Prevodi: en > sl
1–50/84
SIC