Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–17/17
brand image
1 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
Branston and Stafford (2001) point out a link between the frequency of the appearance of a specific image in media texts and the public's response to it.
Branston in Stafford (2001) poudarjata, da obstaja povezava med frekvenco, s katero se kakšna podoba pojavlja v medijskih tekstih, in odzivom publike nanjo.
2 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
[T]his is partly because the mass media have the power to re-present, over and over, some identities, some imaginings, and to exclude others, and thereby make them unfamiliar or even threatening' (Branson, Stafford, 2001:125).
To se dogaja zaradi moči množičnih medijev, ki imajo vedno znova možnost re-prezentiranja identitet, s tem pa lahko nekatere posameznike izločajo, jih naredijo za tuje ali celo ogrožajoče« (Branston, Stafford, 2001:125).
3 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
One way in which Cosmopolitan constitutes this interrelatedness and common identity is through its column titles, which have become a kind of brand name - for example, Cosmo recept/Cosmo recipe, Cosmo moda/Cosmo fashion, Cosmopolitanka - and through directly addressing the reader, for example, 'convince yourself', 'imitate the look', 'make him a...', 'be imaginative', 'your looks will catch him for you' and so on.
Cosmopolitan, na primer, to povezanost, skupno identiteto, še dodatno vzpostavlja z naslovi svojih rubrik, ki so postale že kar nekakšna blagovna znamka: Cosmo recept, Cosmo moda, Cosmopolitanka; pa tudi s svojo dikcijo neposrednega naslavljanja na bralke: prepričajte se, ali ..., posnemajte videz ..., pripravite mu ..., bodite domiselne, ujele ga boste z videzom ... ipd.
4 Pravna redakcija
finance
Likewise, differentiation may be based on brand image, technical specifications, quality or level of service.
Podobno lahko razlikovanje temelji na ugledu blagovne znamke, tehničnih specifikacijah, kakovosti ali ravni storitev.
5 Pravna redakcija
DRUGO
They could, for example, use the eco-label to enhance the quality image of their own-brand products as well as seeking to offer other eco-labelled products to their customers.
Lahko bi na primer uporabili znak za okolje za izboljšanje podobe kakovosti proizvodov svoje lastne zaščitne znamke ter poskusili ponuditi druge proizvode, označene z znakom za okolje, svojim potrošnikom.
6 Prevajalska redakcija
izobraževanje
Inter-brand price competition exists mainly with the low brand image goods of the fringe producers.
Konkurenco med blagovnimi znamkami predstavljajo predvsem izdelki blagovnih znamk obrobnih proizvajalcev, katere imajo šibkejšo podobo.
7 Prevajalska redakcija
izobraževanje
The market is stable, both on the supply and on the demand side, and there is strong brand image and product differentiation.
Povpraševanje in ponudba na trgu sta stabilna, podoba blagovne znamke in diferenciacija izdelkov pa sta močni.
8 Prevajalska redakcija
izobraževanje
The five market leaders have strong brand images, acquired through advertising and sponsoring, whereas the two smaller manufacturers have a strategy of cheaper products, with no strong brand image.
Pet vodilnih firm na trgu ima močne podobe blagovnih znamk, dosežene z oglaševanjem in sponzoriranjem, pri čemer imata manjša proizvajalca strategijo cenejših izdelkov brez močne podobe blagovne znamke.
9 Prevajalska redakcija
izobraževanje
Exclusive distribution may lead to efficiencies, especially where investments by the distributors are required to protect or build up the brand image.
Izključna distribucija lahko prinese učinkovitosti, zlasti če so potrebne naložbe distributerjev za zaščito ali oblikovanje podobe blagovne znamke.
10 Prevajalska redakcija
izobraževanje
The fact that the two smallest brands can be bought in low service/low price shops does not compensate for this, because the brand image of the five market leaders is much better.
Dejstvo, da je dve najmanjši blagovni znamki mogoče kupovati v prodajalnah, ki nudijo storitve nižje kakovosti po nižjih cenah tega ne odtehta, saj je podoba blagovnih znamk petih vodilnih firm na trgu veliko boljša.
11 Prevajalska redakcija
izobraževanje
To help solve a free-rider problem between the distributors (efficiency 1 in paragraph 116) or to help create a brand image (efficiency 8 in paragraph 116), the nature of the product is very relevant.
Pri reševanju problema parazitiranja med distributerji (učinkovitost 1 v odstavku 116) ali pri ustvarjanju podobe blagovne znamke (učinkovitost 8 v odstavku 116), je narava izdelka zelo pomembna.
12 Prevajalska redakcija
izobraževanje
A vertical restraint may help to increase sales by creating a brand image and thereby increasing the attractiveness of a product to the final consumer by imposing a certain measure of uniformity and quality standardisation on the distributors.
Vertikalna omejitev lahko pomaga povečati prodajo z ustvarjanjem podobe blagovne znamke, s čimer se poveča privlačnost izdelka za končnega potrošnika, tako da uvede določeno mero enotnosti in standardizacije pri distributerjih.
13 Prevajalska redakcija
izobraževanje
In such a case, the other parent company can play a modest or even non-existent role in the daily management of the joint venture where its presence is motivated by considerations of a financial, long-term-strategy, brand image or general policy nature.
V takšnem primeru lahko druga matična družba igra skromno vlogo ali je celo brez vloge pri tekočem vodenju skupnega podjetja, če jo zanimajo finance, dolgoročna strategija, ugled blagovne znamke ali splošna politika.
14 Prevajalska redakcija
izobraževanje
Final goods are, directly or indirectly, sold to final consumers who often rely more on brand and image.
Končno blago se neposredno ali posredno prodaja končnim potrošnikom, ki se pogosto bolj zanašajo na blagovno znamko in podobo.
15 Prevajalska redakcija
izobraževanje
The buyers of intermediate products are usually well-informed customers, able to assess quality and therefore less reliant on brand and image.
Kupci vmesnih izdelkov so ponavadi dobro informirane stranke, ki lahko ocenijo kakovost in se zato manj zanašajo na blagovno znamko in podobo.
16 Prevajalska redakcija
izobraževanje
The four market leaders have large national advertising campaigns and strong brand images, whereas the fringe producers do not advertise their products at the national level.
Štiri vodilne firme na trgu imajo velike nacionalne oglaševalske akcije in močne podobe blagovnih znamk, medtem ko obrobni proizvajalci svojih izdelkov ne oglašujejo na nacionalni ravni.
17 Prevajalska redakcija
izobraževanje
Other indicators focus on the market position of the buyer on his resale market including characteristics such as a wide geographic spread of his outlets, own brands of the buyer/distributor and his image amongst final consumers.
Drugi kazalci se usmerjajo na tržni položaj kupca na njegovem trgu za nadaljnjo prodajo, skupaj z značilnostmi, kot so velika geografska razpršenost njegovih prodajaln, lastne blagovne znamke kupca/distributerja in njegova podoba pri končnih potrošnikih.
Prevodi: en > sl
1–17/17
brand image