Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–11/11
consumer attitudes
1 Končna redakcija
DRUGO
consumer attitudes and quality control;
odnos do porabnikov in nadzor nad kakovostjo,
2 Končna redakcija
DRUGO: TRANS
Taking into account the special influence of mass media - particularly television - on the attitudes of children and young people, it is necessary to avoid broadcasts, messages or images that praise violence, exploit sex or consumerism or deliberately use unsuitable language (ibid).
Upoštevaje posebni vpliv občil - še posebno televizije - na otroke in mlade se je treba izogibati objavljanju oddaj, sporočil ali slik, ki poveličujejo nasilje, izkoriščajo spolnost in spolno združitev ali namerno uporabljajo neprimerno govorico. (ibid: 83)
3 Pravna redakcija
obramba
CELEX: 32004D0020
The collection and exchange of data and information that provide an evidence base for the development of consumer policy and for the integration of consumer interests in other EU policies, including, inter alia, surveys of consumer and business attitudes, collection and analysis of statistical and other relevant data.
Zbiranje in izmenjava podatkov in informacij za oblikovanje zbirke podatkov za razvoj politike varstva potrošnikov in za integracijo potrošniških interesov v druge politike EU, kar med drugim vključuje tudi raziskave vedenja potrošnikov in podjetij, zbiranje in analizo statističnih in drugih pomembnih podatkov.
4 Pravna redakcija
finance
Consumer surveys on usage patterns and attitudes, data from consumer's purchasing patterns, the views expressed by retailers and more generally, market research studies submitted by the parties and their competitors are taken into account to establish whether an economically significant proportion of consumers consider two products as substitutable, also taking into account the importance of brands for the products in question.
Potrošniške raziskave o vzorcih in odnosu uporabe, podatki o potrošniških navadah potrošnikov, stališča trgovcev na drobno in, bolj splošno, študije raziskav trga, ki so jih predložila udeležena podjetja in njihovi konkurenti se upoštevajo pri ugotavljanju ali ekonomsko pomemben delež potrošnikov meni, da sta dva proizvoda nadomestljiva, ob hkratnem upoštevanju pomena blagovnih znamk zadevnih proizvodov.
5 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002D0834
determinants of consumer attitudes towards food products and production;
determinante vedenja potrošnikov do živilskih izdelkov in proizvodnje;
6 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32000R1980
consumer attitudes, perceptions and preferences, which may influence the effectiveness of the eco-label.
potrošnikov odnos, zaznavanje in prednostne izbire, ki bi lahko vplivale na učinkovitost znaka za okolje.
7 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32000R1622
Under that derogation special detailed rules should be laid down for Spain in line with the structure of the wine-growing sector and consumer attitudes, which change slowly.
Po tem odstopanju bi morala biti določena posebna podrobna pravila za Španijo, v skladu s sestavo vinogradniškega sektorja in potrošniških navad, ki se le počasi spreminjajo.
8 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32001D0677
Consumer attitude to fuel economy information sources
Odnos potrošnikov do virov informacij o ekonomičnosti porabe goriva
9 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32000L0053
Consumers have to be adequately informed in order to adjust their behaviour and attitudes;
Potrošniki morajo biti ustrezno obveščeni, da se prilagodita njihova vedenje in odnos;
10 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32001L0088
consumers' attitudes and behaviour towards pigmeat in the event of different levels of improvement in the welfare of the animals;
pričakovanja in odnos potrošnikov do prašičjega mesa v primeru, da se počutje živali na različne načine izboljša;
11 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31994L0062
Whereas consumers play a key role in the management of packaging and packaging waste and thus have to be adequately informed in order to adapt their behaviour and attitudes;
ker imajo potrošniki ključno vlogo pri ravnanju z embalažo in odpadno embalažo in morajo zato biti primerno obveščeni, da lahko temu prilagodijo svoje vedenje in odnos;
Prevodi: en > sl
1–11/11
consumer attitudes