Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–50/97
driving test
1 Objavljeno
regionalni razvoj
Ur. l. RS, št. MP 2004-83
(b) issue its own driving permit or licence to any member of a force or civilian component who holds a driving permit or licence or military driving permit issued by the sending State or a sub-division thereof, provided that no driving test shall be required.
b) izda svoje vozniško dovoljenje kateremu koli pripadniku sile ali civilnega dela z vozniškim dovoljenjem ali vojaškim vozniškim dovoljenjem, ki ga je izdala država pošiljateljica ali njena podenota, pri čemer mu ni treba opravljati vozniškega izpita.
2 Objavljeno
regionalni razvoj
Ur. l. RS, št. MP 2004-83
(a) accept as valid, without a driving test or fee, the driving permit or licence or military driving permit issued by the sending State or a sub-division thereof to a member of a force or of a civilian component; or
a) sprejme kot veljavno brez vozniškega izpita ali plačila vozniško dovoljenje ali vojaško vozniško dovoljenje, ki ga je izdala država pošiljateljica ali njena podenota pripadniku sile ali civilnega dela, ali
3 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-108
Because current regulatory test cycles only reflect urban and metropolitan driving, the estimates of relative NOx emissions given below take account of higher speed driving where NOx emissions can be particularly important.
Ker so trenutno veljavni predpisani preskusni cikli primerni samo za vožnjo po naseljih in mestih, ocene spodaj podanih ustreznih emisij NOx upoštevajo vožnjo pri večjih hitrostih, kjer bi emisije NOx lahko bile posebej pomembne.
4 Pravna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32003R2151
Driving - test services
Opravljanje vozniških izpitov
5 Končna redakcija
pravo
CELEX: 31999L0007
The test shall include driving in a clockwise direction and in a counter-clockwise direction.`;
Preskus vključuje vožnjo v smeri urnega kazalca in v nasprotni smeri.`;
6 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0100
The test cycle is described in Appendix 1 of Annex III to Directive 70/220/EEC, as last amended, including both Part I (urban driving) and Part II (extra-urban driving).
Preskusni cikel je opisan v Dodatku 1 Priloge III k Direktivi 70/220/EGS, kot je nazadnje spremenjena, in vključuje I. del (mestno vožnjo) in II. del (izvenmestno vožnjo).
7 Končna redakcija
finance
CELEX: 31976L0891
Thus, when in normal use the voltage and the current circuits of a driving element are connected together, the test shall be made on the whole.
Tako se mora, če so pri normalni uporabi napetostni in tokovni krogi gonilnega elementa merilnega sistema povezani, preskus izvesti na celoti.
8 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
whereas these reductions will take into account the effect on emissions of new test cycles that better represent the driving patterns experienced by in-service vehicles;
ker bo to zmanjšanje upoštevalo tudi učinek novih preskusnih ciklov, ki bolje zastopajo vozne vzorce vozil v uporabi;
9 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0100
The CO2 emissions are measured during the test cycle simulating the urban and extra-urban driving patterns as described in Appendix 1 of Annex III to Directive 70/220/EEC, as last amended."
Emisije CO2 se merijo med preskusnim ciklom, ki simulira mestno in izvenmestno vožnjo, kot je opisan v Dodatku 1 Priloge III k Direktivi 70/220/EGS, kot je nazadnje spremenjena.`
10 Končna redakcija
DRUGO
Whereas Directive 88/77/EEC(6) laid down the limit values for the emissions of carbon monoxide, unburnt hydrocarbons and nitrogen oxides from diesel engines for use in motor vehicles on the basis of a test procedure for European driving conditions for the vehicles concerned;
ker Direktiva 88/77/EGS določa mejne vrednosti za emisije ogljikovega monoksida, nezgorelih ogljikovodikov in dušikovih oksidov iz dizelskih motorjev, ki se uporabljajo v motornih vozilih, na podlagi preskusnega postopka za ta vozila, ki je reprezentančen za evropske vozne razmere;
11 Končna redakcija
finance
CELEX: 31977L0095
The "standard test conditions for the vehicle" are obtained when: (a) the tyres fitted to the wheel or wheels driving the taximeter are of a type which has the same effective circumference "u" as that of the wheels which were used to determine characteristic coefficient "w".
"Standardni preskusni pogoji za vozilo" so podani: a) ko imajo pnevmatike na kolesu oziroma kolesih, ki poganjajo taksimeter, isti dejanski obseg "u" kot kolesa, ki so bila uporabljena za določanje karakterističnega koeficienta "w".
12 Pravna redakcija
pravo
CELEX: 32003L0059
(i) a driving test aimed at assessing training in rational driving based on safety regulations.
(i) preizkus vožnje za oceno usposobljenosti za racionalno vožnjo na podlagi varnostnih predpisov.
13 Pravna redakcija
DRUGO
driving lessons, driving tests and driving licences,
učne ure vožnje, vozniški izpiti in vozniška dovoljenja,
14 Pravna redakcija
DRUGO
Driving lessons (cars or motor cycles), driving tests and driving licences
učne ure vožnje (avtomobili ali motorji), vozniški izpiti in vozniška dovoljenja
15 Pravna redakcija
pravo
CELEX: 32003L0059
Should the driver undergo such a test, its duration may be deducted from the 90 minutes of the driving test referred to under (i), but the time deducted may not exceed 30 minutes.
Če voznik opravlja tak preizkus, se trajanje odšteje od 90 minut za preizkus vožnje iz (i), vendar odšteti čas ne sme presegati 30 minut.
16 Pravna redakcija
DRUGO
The test consists of the four elementary urban driving cycles of part one of the Type I test.
Preskus sestavljajo štirje osnovni cikli mestne vožnje iz dela ena preskusa tipa I.
17 Pravna redakcija
DRUGO
The test cycle is described in Appendix 1 of Annex III to Directive 91/441/EEC including both Part One (urban driving) and Part Two (extra-urban driving).
Preskusni cikel je opisan v Dodatku 1 Priloge III k Direktivi št. 91/441/EGS, ki obsega prvi del (vožnja po mestu) in drugi del (vožnja zunaj mesta).
18 Pravna redakcija
DRUGO
test preparation including an urban (Part One) and extra-urban (Part Two) driving cycle,
priprava preskusa, ki vključuje mestni (del ena) in izvenmestni (del dve) cikel vožnje,
19 Pravna redakcija
DRUGO
A distinction needs to be drawn between business licences used as intermediate consumption of market producers, and possibly also non-market producers, on the one hand and licences acquired by households in their capacity as consumers, e.g. passport fees and driving test and license fees on the other.
Razlikovati je treba med komercialnimi dovoljenji, ki preidejo v vmesno potrošnjo tržnih proizvajalcev in po možnosti tudi netržnih proizvajalcev, na eni strani ter med dovoljenji, ki jih pridobijo gospodinjstva v svojstvu potrošnikov, npr. pristojbine za potne liste, vozniški izpit in pristojbine za dovoljenja na drugi strani.
20 Pravna redakcija
DRUGO
The test conditions must be selected in such a way that they all occur under normal driving as represented by the Type I test.
Preskusni pogoji se izberejo tako, da se vsi pojavijo med normalno vožnjo, kakor je prikazana v preskusu tipa I.
21 Pravna redakcija
DRUGO
The test shall be conducted with the selector in a position recommended by the manufacturer for "normal" driving.
Preskus se opravi z izbirno ročico v položaju, ki ga proizvajalec priporoča za 'normalno' vožnjo."
22 Pravna redakcija
DRUGO
driving the vehicle with a simulated malfunction over the Type I test cycle and measuring the emissions of the vehicle,
vožnja vozila s simulirano okvaro skozi cikel preskusa tipa I in merjenje emisij iz vozila,
23 Pravna redakcija
DRUGO
the driver must shall be seated on the saddle as for normal driving and must maintain the same position throughout the test;
voznik mora sedeti na sedlu tako kakor pri normalni vožnji in ostati ves čas preskusov v enakem položaju,
24 Pravna redakcija
DRUGO
'Type I test' means the driving cycle (Parts One and Two) used for emission approvals, as detailed in Annex III, Appendix 1.
'Preskus tipa I` pomeni vozni cikel (del ena in dve), ki se uporablja za homologacijo glede na emisije, kakor je natančno opisano v Prilogi III, Dodatek 1.
25 Pravna redakcija
promet
Because current regulatory test cycles only reflect urban and metropolitan driving, the estimates of relative NOX emissions given below take account of higher speed driving where NOX emissions can be particularly important.
Ker so trenutno veljavni predpisani preskusni cikli primerni samo za vožnjo po naseljih in mestih, ocene spodaj podanih ustreznih emisij NOx upoštevajo vožnjo pri večjih hitrostih, kjer bi emisije NOx lahko bile posebej pomembne.
26 Pravna redakcija
DRUGO
This is accomplished by integrating the actual torque values with respect to time during operation of the test vehicle with a defined driving cycle.
To se naredi z integriranjem dejanskih vrednosti navora glede na čas med obratovanjem preskusnega vozila z določenim voznim ciklom.
27 Pravna redakcija
DRUGO
The first period, representing the hot start 'transient' phase, terminates at the same point in the driving schedule as the first period of the cold start test.
Prvo obdobje, ki predstavlja 'prehodno' fazo po vročem zagonu, se zaključi na isti točki programa vožnje kot prvo obdobje preskusa po hladnem zagonu.
28 Pravna redakcija
DRUGO
amend the test contained in Annex III to Directive 70/220/EEC in order to adapt to present conditions, in particular by the addition of non-urban driving sequences,
spremeni preskuse iz Priloge III k Direktivi 70/220/EGS, da jih prilagodi sedanjim pogojem, še zlasti tako, da doda segment vožnje zunaj naselja,
29 Pravna redakcija
finance
CELEX: 31998L0069
Before the emission test driving schedule may begin, the test cell temperature must be 266 °K (-7 °C) ± 2 °K, as measured in the air stream of the cooling fan with a maximum distance of 1 m-1,5 m from the vehicle.
Preden se vožnja za preskus emisij lahko začne, mora biti temperatura v preskusnem prostoru 266 °K (- 7 °C) ± 2 °K, izmerjena na zračnem toku iz ventilatorja z največjo oddaljenostjo 1 - 1,5 m od vozila.
30 Pravna redakcija
DRUGO
whereas these limit values are based on the current test procedures, laid down in Directive 707220/EEC, and will need to be reconsidered when supplemented by a test representing driving conditions in extra-urban areas;
ker te mejne vrednosti temeljijo na trenutnih preskusnih postopkih, določenih z Direktivo 70/220/EGS, in jih bo treba ponovno obravnavati, ko jim bo dodan preskus v voznih razmerah zunaj mesta;
31 Pravna redakcija
DRUGO
Before the emission test driving schedule may begin, the test cell temperature must be 266 °K (-7 °C) ± 2 °K, as measured in the air stream of the cooling fan with a maximum distance of 1 m-1,5 m from the vehicle.
Preden se vožnja za preskus emisij lahko začne, mora biti temperatura v preskusnem prostoru 266 °K (- 7 °C) ± 2 °K, izmerjena na zračnem toku iz ventilatorja z največjo oddaljenostjo 1 - 1,5 m od vozila.
32 Pravna redakcija
DRUGO
The CGI emissions are measured during the test cycle simulating the urban and extra-urban driving patterns as described in Appendix 1 of Annex III to Council Directive 91/441/EEC (1).
Emisije CO 2 se merijo med preskusnim ciklom, ki simulira vožnjo po mestu in zunaj njega skladno z Dodatkom I Priloge III k Direktivi Sveta 91/441/EGS (7).
33 Pravna redakcija
DRUGO
Vehicles equipped with semi-automatic-shift gearboxes are tested by using the gears normally employed for driving, and the gear shift is used in accordance with the manufacturer's instructions.
Pri vozilih s polavtomatskim menjalnikom se med preskusom uporabljajo prestavna razmerja, ki se ponavadi uporabljajo za vožnjo, menjalni vzvodi pa se uporabljajo po navodilih proizvajalca.
34 Pravna redakcija
DRUGO
whereas those standards have been extended to all passenger cars independently of their engine capacity on the basis of an improved European test procedure including an extra-urban driving cycle;
ker so bili ti standardi razširjeni na vsa osebna vozila ne glede na delovno prostornino njihovega motorja na podlagi izboljšanega evropskega preskusnega postopka, ki vključuje izvenmestni vozni cikel;
35 Pravna redakcija
DRUGO
whereas these standards have been extended to all passenger cars independently of their engine capacity on the basis of an improved European test procedure comprising an extra-urban driving cycle;
ker so ti standardi razširjeni na vse osebne avtomobile ne glede na prostornino motorja na podlagi izboljšanega evropskega preskusnega postopka, ki vključuje izvenmestni vozni cikel;
36 Pravna redakcija
DRUGO
According to the engine type and after introduction of one of the failure modes given in 6.3, the vehicle must be preconditioned by driving at least two consecutive Type I tests (Parts One and Two).
Glede na tip motorja in po nastavitvi enega od tipov okvar, navedenih v 6.3, poteka predkondicioniranje vozila tako, da vozilo odpelje vsaj dva zaporedna preskusa tipa I (del ena in dve).
37 Pravna redakcija
DRUGO
Vehicles equipped with semi-automatic gearboxes shall be tested by using the ratios normally employed for driving, and the gear lever shall be operated in accordance with the manufacturer's instructions.
Pri vozilih s polavtomatskim menjalnikom se pri preskusu uporabljajo razmerja, ki se ponavadi uporabljajo za vožnjo, prestavna ročica pa se uporablja po navodilih proizvajalca.
38 Pravna redakcija
DRUGO
The additional preconditioning consists of one or more driving schedules of the part one cycle as described in Annex III - Appendix 1. The extent of such additional preconditioning must be recorded in the test report.
Dodatno predkondicioniranje sestavlja en ali več programov vožnje iz dela ena voznega cikla, kakor je opisan v Prilogi III - Dodatek 1. Obseg takšnega dodatnega predkondicioniranja se zapiše v poročilo preskusa.
39 Pravna redakcija
DRUGO
This preconditioning is done on the second reference fuel by driving a preconditioning cycle consisting of one part one (urban part) and two times part two (extra-urban part) of the test cycle described in Appendix 1 to this Annex.
Predhodna priprava pred preskusom z drugim referenčnim gorivom se opravi tako, da se odpelje vozni cikel predhodne priprave, ki ga sestavljata enkrat prvi del (mestna vožnja) in dvakrat drugi del (zunajmestna vožnja) preskusnega cikla, opisanega v Dodatku 1 te priloge.
40 Pravna redakcija
DRUGO
also align, for vehicles equipped with an engine having a capacity equal to or more than 1 400 cm3, the dates and standards set in this Directive on the basis of an improved European test procedure including an extra-urban driving sequence,
da se pri vozilih z motorjem s prostornino 1400 cm 3 ali več prav tako uskladijo datumi in standardi iz te direktive na temelju izboljšanega evropskega postopka preskušanja, ki zajema segment vožnje zunaj mesta,
41 Pravna redakcija
DRUGO
Within one hour from the completing of canister loading in accordance with 5.1.5 or 5.1.6 the vehicle is placed on the chassis dynamometer and driven through one Part One and two Part Two driving cycles of Type I test as specified in Annex III.
V času ene ure od zaključka polnjenja posode skladno s 5.1.5 ali 5.1.6 se vozilo postavi na preskusne valje in opravita dela ena in dve voznih ciklov preskusa tipa I, kakor je določeno v Prilogi III.
42 Pravna redakcija
DRUGO
Any irrational emission control strategy which results in a reduction in effectiveness of the emission control system under normal operating conditions at low temperature driving, so far as not covered by the standardized emission tests, may be considered a defeat device.
Vsaka strategija uravnavanja nenormalnih emisij, ki privede do zmanjšanja učinkovitosti sistema za nadzor emisij pri normalnih pogojih obratovanja pri vožnji pri nizkih temperaturah, če ni zajeta v standardne preskuse emisij, se lahko šteje za varovalno napravo.'
43 Pravna redakcija
pravo
CELEX: 32003L0059
The practical test may be supplemented by a third test taking place on special terrain or on a top-of-the-range simulator so as to assess training in rational driving based on safety regulations, in particular with regard to vehicle handling in different road conditions and the way they change with different atmospheric conditions and the time of day or night.
Praktičnemu preizkuse je lahko dodan tretji preizkus, ki poteka na posebnem terenu ali na zmogljivem simulatorju, da se oceni usposobljenost za racionalno vožnjo, ki temelji na varnostnih predpisih, zlasti v zvezi z obvladovanje vozila ob različnih pogojih na cesti in njihovimi spremembami glede na različne vremenske razmere in čas dneva ali noči.
44 Pravna redakcija
DRUGO
whereas these standards have been extended to all cars independently of their engine capacity on the basis of an improved European test procedure including an extra-urban driving cycle and requirements relating to the evaporative emissions and to the durability of emission-related vehicle components as well as more stringent particulate pollutant standards for cars equipped with diesel engines which were introduced by Directive 91/441/EEC;
ker so bili ti standardi z Direktivo 91/441/EGS razširjeni na vse osebne avtomobile ne glede na delovno prostornino njihovega motorja na podlagi izboljšanega evropskega preskusnega postopka, ki vključuje izvenmestni vozni cikel, hkrati pa so bile uvedene zahteve za emisije izhlapevanja in trajnost delov vozil, ki uravnavajo emisije, in strožji standardi za trdna onesnaževala za vozila z motorjem na kompresijski vžig;
45 Pravna redakcija
DRUGO
whereas these standards have been extended to all passenger cars independently of their engine capacity on the basis of an improved European test procedure comprising an extra-urban driving cycle and, whereas requirements relating to the evaporative emissions and to the durability of emission-related vehicle components as well as more stringent particulate pollutant standards for motor vehicles equipped with diesel engines were introduced by Directive 91/44I/EEC (1);
ker so bili ti standardi z Direktivo 91/441/EGS(14) razširjeni na vsa osebna vozila ne glede na delovno prostornino njihovega motorja na podlagi izboljšanega evropskega preskusnega postopka, ki vključuje izvenmestni vozni cikel, hkrati pa so bile uvedene zahteve za emisije izhlapevanja in trajnost delov vozil, ki uravnavajo emisije, in strožji standardi za trdna onesnaževala za motorna vozila z motorjem na kompresijski vžig;
46 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003L0059
a driving test aimed at assessing training in rational driving based on safety regulations.
preizkus vožnje za oceno usposobljenosti za racionalno vožnjo na podlagi varnostnih predpisov.
47 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31991L0439
whereas to this end the knowledge, skills and behaviour connected with driving motor vehicles should be defined and the driving test based on these concepts;
ker je treba v ta namen definirati znanje, spretnosti in vedenje, povezane z vožnjo motornih vozil, in vozniški izpit osnovati na teh konceptih;
48 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31991L0439
II.MINIMUM REQUIREMENTS FOR DRIVING TESTS
MINIMALNE ZAHTEVE ZA VOZNIŠKI IZPIT
49 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32000L0056
I. MINIMUM REQUIREMENTS FOR DRIVING TESTS
I. MINIMALNE ZAHTEVE ZA VOZNIŠKE IZPITE
50 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31991L0439
Whereas, for the purpose of the common transport policy, and as a contribution to improving road traffic safety, as well as to facilitate the movement of persons settling in a Member State other than that in which they have passed a driving test, it is desirable that there should be a Community model national driving licence mutually recognized by the Member States without any obligation to exchange licences;
ker je za namene skupne prometne politike in kot prispevek za izboljšanje varnosti v cestnem prometu, kot tudi za olajšanje gibanja oseb, ki se nastanijo v drugi državi članici, kot pa so opravile vozniški izpit, zaželeno, da bi obstajal vzorec nacionalnega vozniškega dovoljenja Skupnosti, ki bi bil v državah članicah vzajemno priznan brez kakršnekoli obveznosti zamenjave vozniških dovoljenj;
Prevodi: en > sl
1–50/97
driving test