Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: sl > en
1–50/72
ETCS
1 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
ETCS in GSM-R sta računalniška sistema z življenjsko dobo, ki je bistveno krajša od življenjske dobe zdajšnjih tradicionalnih zmogljivosti železniške signalizacije in telekomunikacije.
ETCS and GSM-R are computer-based systems with a life expectancy significantly lower than current traditional railway signalling and telecommunication facilities.
2 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
celovitost vlakov (stopnja 3 ETCS),
train integrity (ETCS level 3),
3 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
znotraj opreme ERTMS/ETCS na vozilu.
inside the ERTMS/ETCS on-board equipment.
4 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Namestitev sistema ETCS ali GSM-R za:
The fitting of ETCS or, respectively, GSM-R in the case of:
5 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
izven sistema ERTMS/ETCS, z neobveznim vmesnikom za opremo ERTMS/ETCS na vozilu, ali
outside the ERTMS/ETCS, with an optional interface to the ERTMS/ETCS equipment on-board, or
6 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
izolacija sistemske opreme ETCS na vozilu.
isolation of ETCS on-board equipment.
7 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Na primer: dovoljenje ETCS za ustavitev vožnje,
For example: the ETCS end-of-movement authority,
8 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Razvrstitev funkcij je navedena v besedilu ETCS FRS in GSM-R FRS.
The classification of the functions is indicated within the text of the ETCS FRS and the GSM-R FRS.
9 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Funkcije ETCS, ki se zahtevajo za interoperabilnost, so naslednje:
The ETCS functions required for interoperability are:
10 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
radijski blokirni sistem s funkcionalnostjo "vrste stopnje 3 ETCS"
radio block system with "ETCS Level 3 like" functionality
11 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
med sistemom upravljanja ključev in sistemom ETCS na vozilu in ob progi.
between the key management system and the on-board and track-side ETCS.
12 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
PRESKUS ETC
ETC TEST
13 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Preskus ETC
ETC Test
14 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
sestav ob progi stopnje 3 ETCS zahteva nadzor vlakovne celovitosti z vozila;
an ETCS level 3 trackside assembly requires train integrity supervision on-board;
15 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
skladnost med sistemi na progi, in železniškim voznim parkom (stopnji 1 in 2 ETCS);
compatibility between track-based systems and the rolling stock (ETCS Level 1 and 2);
16 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Pod točko 0a Priloge A so navedene specifikacije v zvezi s funkcionalnimi zahtevami ETCS.
In Annex A, index 0a, the ETCS functional requirement specifications are indicated.
17 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
ko sistem ETCS zahteva prenos podatkov prek radia, se izvajajo storitve prenosa podatkov GSM-R.
when ETCS requires data transmission by radio the data transmission services of GSM-R shall be implemented.
18 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Med radijskim sistemom razreda A in sistemom ERTMS/ETCS: te zahteve so podrobno določene v točki 14a Priloge A.
Between the class A radio system and the ERTMS/ETCS: these requirements are specified in Annex A, index 14a.
19 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Funkcija prenosa podatkov "in-fill" v okviru uporabe stopnje 1 ETCS je obvezna samo na vozilu pod pogoji iz poglavja 7.
The infill data transmission function in ETCS level 1 applications is only mandatory on-board under the conditions defined in section 7.
20 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Med sosednimi centri ERTMS/ETCS infrastrukturnih naprav za kontrolo: te zahteve so podrobno določene v točki 14d Priloge A.
Between the ERTMS/ETCS centres of neighbouring infrastructure controllers: these requirements are specified in Annex A, index 14d.
21 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
PRESKUSNI CIKEL ETC
ETC TEST CYCLE
22 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Meritev poti in hitrosti: vmesnik med funkcijo merjenja poti in hitrosti in funkcijami ETCS na vozilu izpolnjuje zahteve točke 13c Priloge A.
Odometry: the interface between the odometry function and ETCS on-board functions shall meet the requirements of Annex A, index 13c.
23 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Varnostna zahteva za stopnjo 2 ETCS je za del enega sestava na vozilu in enega sestava ob progi naslednja: tolerirana stopnja nevarnosti 10-9/uro (za naključne okvare), ki ustreza stopnji 4 varnostne integritete (predhodna vrednost, ki se mora potrditi in razširiti na druge stopnje ETCS).
For the safety-related part of one on-board assembly as well as for one trackside assembly, the safety requirement for ETCS level 2 is: tolerable hazard rate of 10-9/hour (for random failures) corresponding to safety integrity level 4 (preliminary value to be confirmed and to be extended for other ETCS levels).
24 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Funkcije ETCS se izvajajo v skladu s tehničnimi specifikacijami iz točk 5, 6, 7, 8, 9 Priloge A, in njihova zmogljivost je skladna s točkama 2 in 18.
ETCS functions shall be implemented in accordance with the technical specifications indicated in Annex A, indices 5, 6, 7, 8, 9, and their performance shall conform to indices 2 and 18.
25 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Diagram dinamometra ETC
ETC dynamometer schedule
26 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Nadgradnja lahko posebej zadeva radijsko komponento GSM-R, komponento sistema ETCS in komponento za ugotavljanje lokacije vlakov podsistema vodenje-upravljanje.
The upgrade may concern separately the GSM-R radio part, the ETCS part and the train detection part of the control-command subsystem.
27 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Sistem ERTMS/ETCS ponuja tudi možnost pošiljanja informacij za aparat razreda B na vozilu prek komunikacije proga-vlak razreda A. Če se uporabi ta rešitev, se v vsakem primeru ob progo namesti popolna funkcionalnost ERTMS/ETCS, vlakom pa se pošljejo ustrezne informacije za omogočanje gibanja interoperabilnih vlakov.
ERTMS/ETCS also offers the possibility of sending information for an on-board class B apparatus via class A track-to-train communication. If this solution is applied, in any case full ERTMS/ETCS functionality shall be installed trackside and the corresponding information shall be sent to the trains, to allow movement of interoperable trains.
28 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
sestav ob progi stopnje 1 ETCS s funkcijo infill zahteva ustrezno infill funkcionalnost na vozilu, če je iz varnostnih razlogov sprostitvena hitrost nastavljena na nič (npr. zaščita nevarnih mest);
an ETCS level 1 trackside assembly with infill requires corresponding infill functionality on-board if the release speed is set to zero for safety reasons (e.g. protection of danger points);
29 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Tak primer je kombinacija sistema ERTMS/ETCS stopnje 1, ki kot sredstvo točkovne kabinske signalizacije uporablja Eurobalise, in funkcijo infill, ki ne temelji na enotni rešitvi, temveč na nacionalnem sistemu.
An example is the combination of an ERTMS/ETCS system level 1 using Eurobalise as a spot-transmission means and an infill function not based on a unified solution, but on a national system.
30 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Mejne vrednosti - preskus ETC (1)
Limit values - ETC tests
31 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Namestitev sistema ETCS (po potrebi dopolnjenega s SPM) ali GSM-R na železniški vozni park, namenjen uporabi na progi, ki vključuje vsaj en odsek, opremljen z vmesniki razreda A (čeprav so nadgrajeni na sistem razreda B), za:
The fitting of ETCS (if necessary complemented by STMs) or GSM-R in rolling stock intended for use on a line including at least a section equipped with class A interfaces (even if superimposed to a class B system), in the case of:
32 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Verifikacija vmesnika SPM s sistemom ERTMS/ETCS na vozilu in nekaterimi zunanjimi vmesniki, povezanimi s podsistemom TSI železniškega voznega parka, kot je navedeno v preglednici 5.1, zahteva oceno skladnosti, ki jo izvede priglašeni organ.
The verification of the STM interface to the ERTMS/ETCS on-board and certain associated external interfaces to the rolling stock TSI subsystem, as indicated in Table 5.1 require a conformity assessment carried out by a notified body.
33 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pri ETC-ciklu se vzorčenje ponavadi izvaja na dva načina:
For the ETC, sampling can generally be done in two ways:
34 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
Ocena skladnosti vključuje varnost, npr. prikaz, da se aplikacijska programska oprema izvaja na varnostni platformi, ki ima predhodno izjavo o skladnosti, ki dokazuje, da le-ta izpolnjuje varnostne zahteve v skladu s točko 1 Priloge A. Ta izjava vključuje tudi prikaz, da drugi moduli programske opreme, ki so morebiti nameščeni na isto platformo, ne ovirajo delovanja uporabe ERTMS/ETCS.
The conformity assessment shall include safety, e.g. the demonstration that the application software is implemented in a safety platform that has a prior declaration of conformity in a way that achieves safety acceptance according to the Annex A, index 1. This shall also include the demonstration that other software modules possibly installed in the same platform do not interfere with ERTMS/ETCS application.
35 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Motorji na zemeljski plin in utekočinjeni naftni plin se utečejo s pomočjo preskusa ETC. Motor naj teče najmanj dva cikla ETC in dokler izmerjena emisija CO v enem ciklu ETC ne preseže za največ 10 % emisije CO, izmerjene v predhodnem ciklu ETC.
The engine shall be run over a minimum of two ETC cycles and until the CO emission measured over one ETC cycle does not exceed by more than 10 % the CO emission measured over the previous ETC cycle.
36 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Razredčeni izpušni plini (obvezno pri ETC, po izbiri pri ESC)
Diluted Exhaust Gas (mandatory for ETC, optional for ESC)
37 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Na Sliki 5 je grafično prikazan časovni potek na dinamometru ETC.
A graphical display of the ETC dynamometer schedule is shown in Figure 5.
38 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za plinske motorje se plinaste emisije določijo na podlagi preskusa ETC.
For gas engines, the gaseous emissions shall be determined on the ETC test.
39 Končna redakcija
finance
CELEX: 32002D0731
To raznovrstno ozadje zahteva izdelavo medsebojno povezanega vseevropskega izvedbenega načrta za ERTMS (ETCS in GSM-R), ki naj bi prispeval k skladnem razvoju celotnega vseevropskega omrežja železniških prog v skladu s strategijo EU za prometno omrežje TEN.Tak načrt naj bi temeljil na ustreznih nacionalnih izvedbenih načrtih in zagotovil primerno bazo znanja za podporo pri odločanju različnih interesnih skupin in zlasti Komisije pri dodeljevanju finančne podpore železniškim infrastrukturnim projektom.
This manifold background calls for the setting-up of a coherent trans-European implementation plan for ERTMS (ETCS and GSM-R) that should contribute to an harmonious development of the whole of the trans-European rail network in compliance with the EU strategy for the TEN-transport network. Such a plan should build upon the corresponding national implementation plans and should provide an appropriate knowledge base for decision support to the different stakeholders - in particular, to the Commission in the allocation of financial support to railway infrastructure projects.
40 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Po menjavi goriva pa se dovoli en ETC-cikel prilagoditvenega teka brez merjenja.
However, one adaptation run over one ETC cycle without measurement is permitted after the change of the fuel.
41 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
ETC, ki ga sestavlja zaporedje prehodnih (neustaljenih) stanj v sekundnem zaporedju.
the ETC which consists of a second-by-second sequence of transient modes.
42 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
7, samo ESC) oziroma razredčenih (Sl. 8, ETC in ESC) izpušnih plinih, je opisan na podlagi uporabe:
An analytical system for the determination of the gaseous emissions in the raw (Figure 7, ESC only) or diluted (Figure 8, ETC and ESC) exhaust gas is described based on the use of:
43 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Shema poteka v sistemu za analizo razredčenih izpušnih plinov CO, CO2, NOx, HC (ETC, po izbiri ESC)
Flow diagram of diluted exhaust gas analysis system for CO, CO2, NOx, HC ETC, optional for ESC
44 Končna redakcija
CELEX: 32004L0017
Organ za vodo in kanalizacijo, ustanovljen na podlagi člena 62 Local Government etc (Scotland) Act 1994.
A water and sewerage authority established by section 62 of the Local Government etc (Scotland) Act 1994.
45 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Preskusna postopka ESC in ELR sta opisana v Prilogi III, Dodatek 1, preskusni postopek ETC pa v Prilogi III, Dodatka 2 in 3.
The ESC and ELR test procedures are described in Annex III, Appendix 1, the ETC test procedure in Annex III, Appendices 2 and 3.
46 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Proizvajalec lahko s preskusom ETC namesto merjenja mase ne-metanskih ogljikovodikov izbere merjenje skupne mase ogljikovodikov (THC).
A manufacturer may choose to measure the mass of total hydrocarbons (THC) on the ETC test instead of measuring the mass of non-methane hydrocarbons.
47 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pri ciklu ETC se za določanje emisij plinov in delcev uporablja samo sistem redčenja s celotnim tokom, ki se šteje za referenčni sistem.
For the ETC, only a full flow dilution system shall be used for determining gaseous and particulate emissions, and is considered the reference system.
48 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za homologacijsko preskušanje v skladu z vrstico B1 ali B2 ali C tabel v točki 6.2.1 se emisije določijo na podlagi preskusov ESC, ELR in ETC.
For type approval testing to either row B1 or B2 or row C of the tables in section 6.2.1 the emissions shall be determined on the ESC, ELR and ETC tests.
49 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Redčenje se lahko izvaja s sistemom redčenja z delnim tokom (samo cikel ESC) ali s sistemom redčenja s celotnim tokom (obvezen pri ciklu ETC).
Dilution may be accomplished by a partial flow dilution system (ESC only) or a full flow dilution system (mandatory for ETC).
50 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
izraz "preskus ETC" pomeni preskusni cikel, ki ga sestavlja 1800 prehodnih faz delovanja od sekunde do sekunde, izvedenih v skladu s točko 6.2 te Priloge;
"ETC test" means a test cycle consisting of 1800 second-by-second transient modes to be applied in accordance with section 6.2 of this Annex;
Prevodi: sl > en
1–50/72
ETCS