Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: sl > en
1–50/144
administrativna kontrola
1 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002R1999
Administrativna kontrola je izčrpna in po potrebi vključuje navzkrižno kontrolo s podatki iz integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, da se preprečijo večkratna izplačila neupravičene pomoči.
The administrative checks shall be exhaustive and shall include crosschecks, where appropriate, with the data in the integrated administration and control system in order to prevent multiple payments of undue aid.
2 Objavljeno
izobraževanje
Ur. l. RS, št. MP 2005-15
g) upravne in nadzorne strukture za razvoj kmetijstva in podeželja, vključno z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom (IACS);
(g) administrative and control structures for agriculture and rural development, including the Integrated Administration and Control System (IACS);
3 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
INTEGRIRANI ADMINISTRATIVNI IN KONTROLNI SISTEM
THE INTEGRATED ADMINISTRATION AND CONTROL SYSTEM
4 Končna redakcija
DRUGO
upravne in nadzorne strukture za razvoj kmetijstva in podeželja, vključno z integriranim administrativnim in kontrolnim sistemom (IACS);
administrative and control structures for agriculture and rural development, including the Integrated Administration and Control System (IACS),
5 Končna redakcija
CELEX: 32004R0817
Kadarkoli je to ustrezno, države članice uporabijo integrirani administrativni in kontrolni sistem, ki ga uvaja Uredba (ES) št. 1782/2003.
Wherever appropriate, Member States shall make use of the integrated administration and control system introduced by Regulation (EC) No 1782/2003.
6 Končna redakcija
DRUGO
Uredba Sveta (EGS) št. 3508/92 o uvedbi integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere sheme pomoči Skupnosti (UL L 355, 5. 12. 1992, str. 1).
Council Regulation (EEC) No 3508/92 establishing an integrated administration and control system for certain Community aid schemes (OJ L 355, 5.12.1992, p. 1).
7 Končna redakcija
CELEX: 32004R0817
Administrativni pregledi so izčrpni in vključujejo navzkrižno preverjanje, kadarkoli je to ustrezno, med drugim s podatki iz integriranega administrativnega in kontrolnega sistema.
Administrative checks shall be exhaustive and shall include cross-checks wherever appropriate, inter alia with data from the integrated administration and control system.
8 Končna redakcija
DRUGO
Pravila Skupnosti o integriranem administrativnem in kontrolnem sistemu (v nadaljevanju IAKS) iz Uredbe (EGS) št. 3508/92 (1), predvsem člena 2 uredbe, se v potrebnem obsegu uporabljajo za shemo enotnega plačila na površino.
The Community rules on the Integrated Administration and Control System (hereinafter referred to as "IACS") laid down in Regulation (EEC) No 3508/92 fn, and in particular Article 2 thereof, shall apply to the single area payment scheme to the extent necessary.
9 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Administrativni pregledi iz člena 23 Uredbe (ES) št. 1782/2003 omogočajo, da se ugotovijo nepravilnosti, zlasti avtomatizirano odkrivanje nepravilnosti z uporabo računalniških sredstev, vključno z navzkrižnimi kontrolami:
1.The administrative checks referred to in Article 23 of Regulation (EC) No 1782/2003 shall permit the detection of irregularities, in particular the automated detection using computerised means, including cross-checks:
10 Končna redakcija
CELEX: 32004L0039
Investicijsko podjetje mora imeti smotrne administrativne in računovodske postopke, mehanizme notranje kontrole, učinkovite postopke za oceno tveganja ter učinkovito kontrolo in zaščitne ukrepe za sisteme obdelovanja informacij.
An investment firm shall have sound administrative and accounting procedures, internal control mechanisms, effective procedures for risk assessment, and effective control and safeguard arrangements for information processing systems.
11 Končna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 31999R0132
ker so z Uredbo Komisije (EGS) št. 3887/92, ki je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 1678/98, določena podrobna pravila za uporabo integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere programe pomoči Evropske skupnosti;
Whereas Commission Regulation (EEC) No 3887/92 (3), as last amended by Regulation (EC) No 1678/98 (4), has laid down detailed rules for applying the integrated administration and control system for certain Community aid schemes;
12 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Ta uredba določa podrobna pravila za izvajanje navzkrižne skladnosti, modulacije in integriranega administrativnega in kontrolnega sistema (v nadaljnjem besedilu "integrirani sistem"), določenih v Naslovu II Uredbe (ES) št. 1782/2003.
This Regulation lays down the detailed rules for the implementation of cross-compliance, modulation and the integrated administration and control system (hereinafter «the integrated system») established by Title II of Regulation (EC) No 1782/2003.
13 Končna redakcija
CELEX: 32004L0023
Pri izvajanju dejavnosti iz te direktive lahko Komisija poseže po tehnični in/ali administrativni pomoči, ki vzajemno koristi Komisiji kakor tudi upravičencem, pri identifikaciji, pripravi, upravljanju, spremljanju, presoji in kontroli ter pri kritju stroškov.
In carrying out the activities covered by this Directive, the Commission may have recourse to technical and/or administrative assistance to the mutual benefit of the Commission and of the beneficiaries, relating to identification, preparation, management, monitoring, audit and control, as well as to support expenditure.
14 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Države članice lahko oprostijo kmete te obveznosti, kadar so zadevne informacije na voljo pristojnim organom v okviru drugih administrativnih in kontrolnih sistemov, ki jamčijo združljivost z integriranim sistemom v skladu s členom 26 Uredbe (ES) št. 1782/2003.
However, Member States may exempt farmers from this obligation where the information concerned is made available to the competent authorities in the framework of other administration and control systems that guarantee compatibility with the integrated system in accordance with Article 26 of Regulation (EC) No 1782/2003.
15 Končna redakcija
CELEX: 32004R0817
Kadar je zahtevek za izplačilo vključen v vlogo za izplačilo na površino v okviru integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, država članica zagotovi, da so enote rabe ali poljine, zajete v vlogah za podporo za razvoj podeželja, posamično navedene.
Where an application for payment is included with an application for an area payment in the context of the integrated administration and control system, the Member State shall ensure that parcels covered by applications for rural development support are declared separately.
16 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Za sheme neposrednih plačil, ki so bile najprej uvedene kot posledica reforme skupne kmetijske politike v letu 1992 in nato razvite v skladu z ukrepi Agende 2000, velja integrirani administrativni in kontrolni sistem (v nadaljnjem besedilu "integrirani sistem").
The direct payment schemes first introduced as a result of the reform of the common agricultural policy in 1992 and further developed under the Agenda 2000 measures have been subjected to an integrated administration and control system (hereinafter referred to as «integrated system»).
17 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Glede na zahteve, standarde, akte ali področja navzkrižne skladnosti lahko države članice sklenejo, da izvedejo administrativne preglede, zlasti tiste, ki so že predvideni v kontrolnih sistemih, ki se uporabljajo za zadevno zahtevo, standard, akt ali področje navzkrižne skladnosti.
Depending on the requirements, standards acts or areas of cross-compliance in question, Member States may decide to carry out administrative checks, in particular those already provided for under the control systems applicable to the respective requirement, standard, act or area of cross-compliance.
18 Končna redakcija
DRUGO
Uredba Sveta (EGS) št. 3508/1992 z dne 27. novembra 1992 o uvedbi integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere sheme pomoči Skupnosti (UL L 355, 5. 12. 1992, str. 1). Uredba kakor je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 495/2001 (UL L 72, 14. 3. 2001, str. 6).".
Council Regulation (EEC) No 3508/1992 of 27 November 1992 establishing an integrated administrationand control system for certain Community aid schemes (OJ L 355, 5.12.1992, p. 1) Regulation as last amended by Regulation (EC) No 495/2001 (OJ L 72, 14.3.2001, p. 6)",
19 Končna redakcija
izobraževanje
DRUGO: PP-aa00012
Uredba Sveta (EGS) št. 3508/1992 z dne 27. novembra 1992 o uvedbi integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere sheme pomoči Skupnosti (UL L 355, 5. 12. 1992, str. 1). Uredba kakor je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 495/2001 (UL L 72, 14. 3. 2001, str. 6).".
Council Regulation (EEC) No 3508/1992 of 27 November 1992 establishing an integrated administration and control system for certain Community aid schemes (OJ L 355, 5.12.1992, p. 1) Regulation as last amended by Regulation (EC) No 495/2001 (OJ L 72, 14.3.2001, p. 6)",
20 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Države članice lahko določijo, da se prvi in drugi pododstavek ne uporabljata, kadar so zadevne informacije na voljo pristojnimi organom v okviru drugih administrativnih in kontrolnih sistemov, ki jamčijo združljivost z integriranim sistemom v skladu s členom 26 Uredbe (ES) št. 1782/2003.
Member States may provide that the first and second subparagraphs shall not apply where the information concerned is made available to the competent authorities in the framework of other administration and control systems that guarantee compatibility with the integrated system in accordance with Article 26 of Regulation (EC) No 1782/2003.
21 Končna redakcija
zdravje
DRUGO: TRANS
Statistična proizvodnja podatkov je organizirana prek enote za statistični input (zajem in statistična kontrola administrativnih virov in primarnih zbiranj podatkov) in štiri vsebinske enote (nacionalni računi in cene, poslovne statistike, socialne in demografske statistike, ter statistike kmetijstva, okolja in naravnih virov).
Statistical data production is organised via the input division (capture and statistical control of administrative sources and primary data collection), four subject matter divisions (national accounts and prices, business statistics, social and demographic statistics, agriculture, environment and natural resources statistics).
22 Končna redakcija
CELEX: 32004L0039
za preverjanje, da so pogoji, ki veljajo za začetek poslovanja investicijskih podjetij, izpolnjeni, in za omogočanje spremljanja vodenja tega poslovanja na nekonsolidirani ali konsolidirani način, zlasti glede na zahteve v zvezi s kapitalsko ustreznostjo iz Direktive 93/6/EGS, administrativne in računovodske postopke ter mehanizme notranje kontrole;
to check that the conditions governing the taking-up of the business of investment firms are met and to facilitate the monitoring, on a non-consolidated or consolidated basis, of the conduct of that business, especially with regard to the capital adequacy requirements imposed by Directive 93/6/EEC, administrative and accounting procedures and internal-control mechanisms;
23 Končna redakcija
CELEX: 32004R0796
Uredba Komisije (ES) št. 796/2004 z dne 21. aprila 2004 o podrobnih pravilih za izvajanje navzkrižne skladnosti, modulacije in integriranega administrativnega in kontrolnega sistema, predvidenih z Uredbo Sveta (ES) št. 1782/2003 o skupnih pravilih za sheme neposrednih podpor v okviru skupne kmetijske politike ter o uvedbi nekaterih shem podpor za kmete
Commission Regulation (EC) No 796/2004 of 21 april 2004 laying down detailed rules for the implementation of cross-compliance, modulation and the integrated administration and control system provided for in of Council Regulation (EC) No 1782/2003 establishing common rules for direct support schemes under the common agricultural policy and establishing certain support schemes for farmers
24 Končna redakcija
CELEX: 32004R0550
so morale razviti, vpeljati in vzdrževati učinkovit notranji sistem za nadzor kakovosti, ki temelji na ustreznih delih mednarodno priznanih standardov kakovosti in je v skladu s standardoma EN 45004 (inšpekcijski nadzorni organi) in EN 29001, kakor ju razlagajo zahteve sistema za certificiranje kakovosti IAKS (integrirani administrativni in kontrolni sistem),
have developed, implemented and maintained an effective internal quality system based on appropriate parts of internationally recognised quality standards and in compliance with EN 45004 (inspection bodies) and with EN 29001, as interpreted by the IACS Quality System Certification Scheme Requirements,
25 Končna redakcija
DRUGO
treba se je sklicevati na Uredbo Sveta (EGS) št. 3508/92 z dne 27. novembra 1992 o vzpostavitvi integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za določene sheme pomoči Skupnosti, kakor je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 1036/1999 ter Uredbi Komisije (EGS) št. 2220/85 z dne 22. julija 1985, ki določa splošna podrobna pravila za uporabo sistema varščin za kmetijske proizvode, kakor je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 1932/1999in (EGS) št. 3887/92 z dne 23. decembra 1992, ki določa podrobna pravila za uporabo integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za določene sheme pomoči Skupnosti, kakor je bila nazadnje spremenjena z Uredbo (ES) št. 1678/98ki uvaja horizontalna pravila pri tej zadevi;
reference should be made to Council Regulation (EEC) No 3508/92 of 27 November 1992 establishing an integrated administration and control system for certain Community aid schemes(4), as last amended by Regulation (EC) No 1036/1999(5), and to Commission Regulations (EEC) No 2220/85 of 22 July 1985 laying down common detailed rules for the application of the system of securities for agricultural products(6), as last amended by Regulation (EC) No 1932/1999(7), and (EEC) No 3887/92 of 23 December 1992 laying down detailed rules for applying the integrated administration and control system for certain Community aid schemes(8), as last amended by Regulation (EC) No 1678/98(9), which impose horizontal rules on the subject;
26 Končna redakcija
CELEX: 32004R0444
Pogoje, ki urejajo obrestne mere za znižanje pomoči v primeru neskladja med zaprošeno pomočjo in zapadlim zneskom, je treba uskladiti s členom 49(3) Uredbe Komisije (ES) št. 2419/2001 z dne 11. decembra 2001 o določitvi podrobnih pravil za uporabo integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere programe pomoči Skupnosti, določene z Uredbo Sveta (EGS) št. 3508/92 [3].
The conditions governing interest rates for the reduction of the aid in case of discrepancy between the aid applied for and the amount due should be brought into line with Article 49(3) of Commission Regulation (EC) No 2419/2001 of 11 December 2001 laying down detailed rules for applying the integrated administration and control system for certain Community aid schemes established by Council Regulation (EEC) No 3508/92(3).
27 Končna redakcija
CELEX: 32004R0817
Zaradi enostavnosti bi bilo treba, kadar je mogoče, uporabljati integrirani administrativni in kontrolni sistem iz naslova II, poglavja IV Uredbe Sveta (EGS) št. 1782/2003 z dne 29. septembra 2003 o skupnih pravilih za sheme neposrednih podpor v okviru skupne kmetijske politike in o uvedbi nekaterih shem podpor za kmete [10], za katerega so podrobna pravila za izvajanje določena v Uredbi Komisije (ES) št. 2419/2001 [11].
In the interests of simplicity, the integrated administration and control system foreseen in Title II, Chapter IV of Council Regulation (EC) No 1782/2003 of 29 September 2003 establishing common rules for direct support schemes under the common agricultural policy and establishing certain support schemes for farmers(10) for which the detailed implementing rules are laid down by Commission Regulation (EC) No 2419/2001(11) should be applied wherever possible.
28 Končna redakcija
CELEX: 41994D0017
Izhajajoč iz potrebe, da se potniki na letih iz tretjih držav pri prihodu v letališke zgradbe pred mejno-policijsko vstopno kontrolo in pri odhodu po mejno-policijski izstopni kontroli ne smejo mešati z notranjimi schengenskimi potniki in da morajo biti za to potrebni gradbeni posegi za fizično ločitev letalskih potnikov na vseh letališčih dokončani do uveljavitve Konvencije o izvajanju Schengenskega sporazuma (razen na letališču Schiphol v Amsterdamu je bil izjemoma določen rok do konca leta 1995, pod pogojem, da do takrat zagotovi popolno ločitev potniških tokov z administrativnimi ukrepi), se bo Konvencija o izvajanju Schengenskega sporazuma tudi za zračni promet uveljavil z dnem, ki ga določi Izvršni odbor [1].
Given the need to prevent the intermingling of passenger flows from domestic and international flights, at entry points, before border police checks, and at exit points, after such checks, and whereas before the Schengen Convention is brought into force the infrastructure necessary to ensure the physical separation of such passenger flows should be in place at all airports (apart from Schiphol Airport in Amsterdam which has been granted an exemption until the end of 1995 on condition that during this period it takes procedural measures to ensure that passenger flows are clearly separated), the Schengen Convention will also be brought into force for air traffic on the date set by the Executive Committee(1).
29 Pravna redakcija
DRUGO
Administrativne kontrole
Administrative checks
30 Pravna redakcija
DRUGO
Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Integrated Administration and Control System
31 Pravna redakcija
DRUGO
Danska Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Denmark Integrated Administration and Control System
32 Pravna redakcija
DRUGO
Nemčija Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Germany Integrated Administration and Control System
33 Pravna redakcija
DRUGO
Avstrija Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Austria Integrated Administration and Control System
34 Pravna redakcija
DRUGO
Švedska Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Sweden Integrated Administration and Control System
35 Pravna redakcija
DRUGO
Nizozemska Integrirani administrativni in kontrolni sistem
Netherlands Integrated Administration and Control System
36 Pravna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 32003R2237
Uporaba integriranega administrativnega in kontrolnega sistema
Application of the integrated administration and control system
37 Pravna redakcija
DRUGO
Vsi zahtevki bi morali biti predmet administrativne kontrole za potrditev.
All applications should be subject to administrative checks for verification.
38 Pravna redakcija
promet
CELEX: 32003D0398
Dokončati vzpostavitev integriranega administrativnega in kontrolnega sistema.
Complete the establishment of the integrated administration and control system.
39 Pravna redakcija
DRUGO
Administrativne kontrole iz člena 8(1) Uredbe (EGS) št. 3508/92 vključujejo še zlasti:
The administrative checks referred to in Article 8(1) of Regulation (EEC) No 3508/92 shall include in particular:
40 Pravna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 32003R1782
(m) pravila o administrativnih pregledih in pregledih na kraju samem ter kontrolah z daljinskim zaznavanjem;
(m) rules on the administrative and on-the-spot checks and the checks by remote sensing;
41 Pravna redakcija
DRUGO
Administrativne kontrole in kontrole na kraju samem se izvajajo na takšen način, da se lahko zanesljivo preveri, ali so bili upoštevani pogoji, pod katerimi se pomoč odobri.
Administrative and on-the-spot checks shall be made in such a way as to ensure effective verification of compliance with the terms under which aids are granted.
42 Pravna redakcija
DRUGO
Kadar koli je to ustrezno, države članice uporabijo integrirani administrativni in kontrolni sistem, ki ga uvaja Uredba (EGS) št. 3508/92.
Wherever appropriate, Member States shall make use of the integrated administration and control system introduced by Regulation (EEC) No 3508/92.
43 Pravna redakcija
DRUGO
UREDBA SVETA (EGS) št. 3508/92 z dne 27. novembra 1992 o vzpostavitvi integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere programe pomoči Skupnosti
Council Regulation (EEC) No 3508/92 of 27 November 1992 establishing an integrated administration and control system for certain Community aid schemes
44 Pravna redakcija
DRUGO
Integrirani administrativni in kontrolni sistem je vzpostavljen v skladu z Uredbo Sveta (EGS) št. 3508/92 fn o Komisije (EGS) št. 3887/92 z dne 23. decembra 1992 fn
The Integrated Administration and Control System is set up in accordance with Council Regulation (EEC) No 3508/ 92 (2) and Commission Regulation (EEC) No 3887/92 of 23 December 1992 (3).
45 Pravna redakcija
DRUGO
Če število živali, prijavljenih v zahtevku za pomoč, presega število, ugotovljenih pri administrativni kontroli ali kontroli na kraju samem, se neglede na člena 38 in 39, pomoč izračuna na osnovi ugotovljenih živali.
Without prejudice to Articles 38 and 39, if the number of animals declared in an aid application exceeds that determined as a result of administrative or on-the-spot checks, the aid shall be calculated on the basis of the animals determined.
46 Pravna redakcija
DRUGO
Ti ukrepi lahko vključujejo predvsem obračunavanje pristojbine uporabnikom grafičnega znaka za njegovo tiskanje in kritje administrativnih stroškov ter stroškov kontrole.
These measures may include, in particular, the levying of a fee on users of the graphic symbol for its printing and to cover the administrative costs and costs arising from control operations.
47 Pravna redakcija
DRUGO
o podrobnih pravilih za uporabo integriranega administrativnega in kontrolnega sistema za nekatere programe pomoči Skupnosti, vzpostavljenega z Uredbo Sveta (EGS) št. 3508/92
laying down detailed rules for applying the integrated administration and control system for certain Community aid schemes established by Council Regulation (EEC) No 3508/92
48 Pravna redakcija
promet
CELEX: 32003D0396
Nadaljevati nadgrajevanje usposobljenosti za uporabo mehanizmov skupne kmetijske politike (SKP), zlasti plačilne agencije in integriranega administrativnega in kontrolnega sistema.
Continue to upgrade the capacities to operate management mechanisms of the common agricultural policy (CAP), particularly the paying agency and the integrated administration and control system.
49 Pravna redakcija
DRUGO
Administrativni pregledi so izčrpni in vključujejo navzkrižno preverjanje, kadar koli je to ustrezno, med drugim s podatki iz integriranega administrativnega in kontrolnega sistema.
Administrative checks shall be exhaustive and shall include cross-checks wherever appropriate, inter alia with data from the integrated administration and control system.
50 Pravna redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003R0058
V ta namen mora biti izvršilna agencija odgovorna za svoja dejanja in Komisija mora, brez poseganja v možnost kontrole Sodišča, nad izvršilno agencijo izvajati administrativni nadzor.
Ŕ cet effet, il importe que l'agence exécutive soit rendue responsable de ses actes et que la Commission exerce sur l'agence exécutive une tutelle administrative, sans préjudice de la possibilité d'un contrôle de la Cour de justice.
Prevodi: sl > en
1–50/144
administrativna kontrola