Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: sl > en
1–17/17
elektronski odpadki
1 Končna redakcija
DRUGO
elektronski odpadki
electronic waste
2 Objavljeno
obramba
DRUGO: Dokument v pomoč
Za nekatere vrste komunalnih odpadkov, ki jih v EU že zelo učinkovito zbirajo in reciklirajo, pri nas še nimamo urejenega zbiranja, npr. aluminijaste pločevinke, polietilenske plastenke (oboje embalaža za pijače), embalažni stiropor, lesene gajbice za sadje/zelenjavo, odpadna oblačila, belo tehniko, aparate, ki vsebujejo elektronska vezja, stare avtomobile itd.
The collection of certain types of urban waste, which are collected and recycled effectively in the EU, has not yet been organised in Slovenia, e.g. aluminium cans and PET bottles (beverage bottling), packaging styrofoam, wooden crates for fruit and vegetables, old clothes, household appliances, apparatuses containing electronic circuits, old cars, etc.
3 Pravna redakcija
DRUGO
GC 020 elektronski odpadki (n.pr. tiskana vezja, elektronske komponente, žica ipd.) in pridobljene elektronske komponente, primerne za ponovno izrabo osnovnih in plemenitih kovin
GC 020 Electronic scrap (e.g. printed circuit boards, electronic components, wire, etc.) and reclaimed electronic components suitable for base and precious metal recovery
4 Pravna redakcija
DRUGO
“GC 020 elektronski odpadki (npr. tiskana vezja, elektronske komponente, žica ipd.) in pridobljene elektronske komponente, primerne za ponovno izrabo osnovnih in plemenitih kovin”
'GC 020 Electronic scrap (e.g. printed circuit boards, electronic components, wire, etc.) and reclaimed electronic components suitable for base and precious metal recovery".
5 Prevajalska redakcija
RS
EMEA
Zgornji del ohišja, ki vsebuje elektronske elemente, odlagajte v skladu z lokalnimi postopki za elektronske/ baterijske odpadke.
Dispose of top housing, containing electronics, according to local procedures for electronic / battery waste.
6 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31993R0259
Odpadne električne sestave in elektronske odpadke sestavljajo samo kovine ali zlitine
Electrical assemblies wastes and electronic scrap shall consist only of metals or alloys
7 Prevajalska redakcija
RS
EMEA
Zgornji del ohišja, ki vsebuje elektronske elemente, odlagajte v skladu z lokalnimi predpisi za baterijske odpadke.
Dispose of top housing, containing electronics, according to local procedures for battery waste.
8 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Namen te direktive je prednostno preprečevanje odpadne električne in elektronske opreme (OEEO) in poleg tega ponovna uporaba, recikliranje in druge oblike predelave takih odpadkov, da se zmanjša odstranjevanje odpadkov.
The purpose of this Directive is, as a first priority, the prevention of waste electrical and electronic equipment (WEEE), and in addition, the reuse, recycling and other forms of recovery of such wastes so as to reduce the disposal of waste.
9 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Vsebnost nevarnih sestavnih delov v električni in elektronski opremi (EEO) je glavna skrb med fazo ravnanja z odpadki in recikliranje OEEO ni zadostno.
The content of hazardous components in electrical and electronic equipment (EEE) is a major concern during the waste management phase and recycling of WEEE is not undertaken to a sufficient extent.
10 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Te informacije vsebujejo ustrezno označevanje električne in elektronske opreme, ki bi lahko končala v smetnjakih ali podobnih sredstvih za zbiranje komunalnih odpadkov.
Such information implies the proper marking of electrical and electronic equipment which could end up in rubbish bins or similar means of municipal waste collection.
11 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Omenja odpadno električno in elektronsko opremo (OEEO) kot enega ciljnih področij, ki jih je treba urediti glede uporabe previdnostnega načela, načel, predelave in varne odstranitve odpadkov.
It mentions waste electrical and electronic equipment (WEEE) as one of the target areas to be regulated, in view of the application of the principles of prevention, recovery and safe disposal of waste.
12 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Evropski parlament je v svoji resoluciji z dne 14. novembra 1996 [7] zaprosil Komisijo, da predstavi predloge za direktive o številnih prednostnih smereh odstranjevanja odpadkov, vključno z električnimi in elektronskimi odpadki, in da utemelji te predloge na načelu proizvajalčeve odgovornosti.
The European Parliament, in its Resolution of 14 November 1996(7), asked the Commission to present proposals for Directives on a number of priority waste streams, including electrical and electronic waste, and to base such proposals on the principle of producer responsibility.
13 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0096
Države članice sestavijo register proizvajalcev in vsako leto zberejo informacije, vključno z dokazanimi ocenami, o količinah in kategorijah električne in elektronske opreme na trgu, zbrane po vseh kanalih, ponovno uporabljene, reciklirane in predelane v državah članicah in o izvoženih zbranih odpadkih po teži ali, če to ni mogoče, po številu.
Member States shall draw up a register of producers and collect information, including substantiated estimates, on an annual basis on the quantities and categories of electrical and electronic equipment put on their market, collected through all routes, reused, recycled and recovered within the Member States, and on collected waste exported, by weight or, if this is not possible, by numbers.
14 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0095
Razpoložljivi podatki kažejo, da so pri ravnanju z odpadki glede zmanjšanja težav, povezanih z zadevnimi težkimi kovinami in zadevnimi zaviralci gorenja, potrebni ukrepi o zbiranju, ravnanju, recikliranju in odstranjevanju odpadne električne in elektronske opreme (OEEO), ki so določeni v Direktivi 2002/96/ES z dne 27. januarja 2003 Evropskega parlamenta in Sveta o odpadni električni in elektronski opremi [6].
The available evidence indicates that measures on the collection, treatment, recycling and disposal of waste electrical and electronic equipment (WEEE) as set out in Directive 2002/96/EC of 27 January 2003 of the European Parliament and of the Council on waste electrical and electronic equipment(6) are necessary to reduce the waste management problems linked to the heavy metals concerned and the flame retardants concerned.
15 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32004D0486
Vendar člen 17(4) Direktive 2002/96/ES predvideva, da Grčija in Irska, ki zaradi svojega pomanjkanja infrastrukture za recikliranje, geografskih okoliščin, kakršne so veliko majhnih otokov ter podeželskih in goratih območij, zaradi nizke gostote prebivalstva ter nizke stopnje porabe električne in elektronske opreme nista zmožni doseči niti cilja zbiranja iz prvega pododstavka člena 5(5) niti ciljev predelave iz člena 7(2) Direktive 2002/96/ES in ki v skladu s tretjim pododstavkom člena 5(2) Direktive Sveta 1999/31/ES z dne 26. aprila 1999 o odlaganju odpadkov na odlagališčih [2] lahko zaprosita za podaljšanje roka iz navedenega člena, lahko podaljšata obdobji iz členov 5(5) in 7(2) Direktive 2002/96/ES za 24 mesecev.
However, Article 17(4)(a) of Directive 2002/96/EC provides that Greece and Ireland which, because of their overall recycling infrastructure deficit, geographical circumstances such as the large number of small islands and the presence of rural and mountain areas, low population density, and low level of consumption of electrical and electronic equipment are unable to reach either the collection target mentioned in the first subparagraph of Article 5(5) or the recovery targets mentioned in Article 7(2) of Directive 2002/96/EC and which, under the third subparagraph of Article 5(2) of Council Directive 1999/31/EC of 26 April 1999 on the landfill of waste(2), may apply for an extension of the deadline mentioned in that Article, may extend the periods referred to in Articles 5(5) and 7(2) of Directive 2002/96/EC by up to 24 months.
16 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32004D0312
Vendar člen 17(4)(a) Direktive 2002/96/ES predvideva, da Grčija in Irska, ki zaradi svojega splošnega pomanjkanja infrastrukture za predelavo, geografskih okoliščin, kakršne so veliko majhnih otokov ter podeželskih in gorskih območij, zaradi nizke gostote prebivalstva ter nizke ravni porabe električne in elektronske opreme nista zmožni doseči niti cilja zbiranja iz prvega pododstavka člena 5(5) Direktive 2002/96/ES niti ciljev predelave iz člena 7(2) Direktive in ki v skladu s tretjim pododstavkom člena 5(2) Direktive Sveta 1999/31/ES z dne 26 aprila 1999 o odlaganju odpadkov na odlagališčih [2] lahko zaprosita za podaljšanje skrajnega roka iz navedenega člena in podaljšata obdobji iz členov 5(5) in 7(2) Direktive 2002/96/ES do 24 mesecev.
However, Article 17(4)(a) of Directive 2002/96/EC provides that Greece and Ireland which, because of their overall recycling infrastructure deficit, geographical circumstances such as the large number of small islands and the presence of rural and mountain areas, low population density and low level of consumption of electrical and electronic equipment are unable to reach either the collection target mentioned in the first subparagraph of Article 5(5) of Directive 2002/96/EC or the recovery targets mentioned in Article 7(2) thereof and which, under the third subparagraph of Article 5(2) of Council Directive 1999/31/EC of 26 April 1999 on the landfill of waste(2), may apply for an extension of the deadline mentioned in that Article, may extend the periods referred to in Articles 5(5) and 7(2) of Directive 2002/96/EC by up to 24 months.
17 Prevod
promet
izdelava s toplotno ali elektronsko obdelavo iz nelegiranega aluminija ali iz aluminijevih odpadkov in ostankov"
manufacture by thermal or electrolytic treatment from unalloyed aluminium or waste and scrap of aluminium'
Prevodi: sl > en
1–17/17
elektronski odpadki