Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: sl > en
1–50/786
izpušni plin
1 Pravna redakcija
DRUGO
izpušni plin (nafta), obrat za (ponovno) pridobivanje plina
Tail gas (petroleum), gas recovery plant
2 Pravna redakcija
DRUGO
izpušni plin (nafta), obrat, za pridobivanje plina, deetanizatorski
Tail gas (petroleum), gas recovery plant deethanizer
3 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-108
d/ 'EGR' pomeni recirkulacijo izpušnih plinov.
d/ ` EGR` means exhaust gas rec Circulation.
4 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
Te spojine se lahko med zgorevanjem pretvorijo v PCDD/F in se pozneje izločijo z izpušnimi plini.
These compounds may be transformed during combustion into PCDD/F and subsequently emitted with the exhaust gases.
5 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2004-2
Izpušni plini se lahko očistijo v vrečastih filtrih, pri čemer se emisije zmanjšajo pod 10 mg/m3.
Exhaust gases can be cleaned in fabric filters, reducing the emissions below 10 mg/m3.
6 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
največja dovoljena vsebnost CO v izpušnih plinih je vsebnost, ki jo je navedel proizvajalec avtobusa.
The maximum permissible CO content in the exhaust gases is that stated by the bus or coach manufacturer.
7 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
Med sekundarnimi ukrepi za zmanjševanje emisij je namestitev sistemov za čiščenje izpušnih plinov.
Secondary measures to control emissions are additions of exhaust treatment systems.
8 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
Emisije izpušnih plinov Dim Emisije hrupa Zavorni sistem Pnevmatike Svetlobne in svetlobnosignalne naprave
Exhaust Smoke Noise emission Brake system Tyres Light installation
9 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
Merjenje vsebnosti saj v izpušnih plinih v prostem teku (brez obremenitve od prostega teka do najvišjih obratov).
Measurement of exhaust gas opacity with free acceleration (no load from idling up to cut-off speed).
10 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
Na sestavo izpušnih plinov na splošno vplivajo spremembe v zasnovi zgorevalne komore in večji tlak pri vbrizgavanju goriva.
In general, vehicle exhaust composition is influenced by changes in combustion chamber design and by higher fuel injection pressures.
11 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
b) Če se emisije izpušnih plinov nadzirajo s sodobnim sistemom za zmanjševanje emisij, kot je trismerni katalizator z lambda senzorjem:
(b) Where the exhaust emissions are controlled by an advanced emission control system such as a three-way catalytic converter which is lambda-probe controlled:
12 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
a) Če se emisije izpušnih plinov ne nadzirajo s sodobnim sistemom za zmanjševanje emisij, kot je trismerni katalizator z lambda senzorjem:
(a) Where the exhaust emissions are not controlled by an advanced emission control system such as a three-way catalytic converter which is lambda-probe controlled:
13 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
(b) potrebe ladij, ki uporabljajo njena pristanišča, terminale ali remontna pristanišča za prevzem ostankov, nastalih pri čiščenju izpušnih plinov v odobrenih sistemih za čiščenje izpušnih plinov, kadar izpust teh ostankov v morsko okolje ni dovoljen po 14. pravilu te priloge;
(b) needs of ships using its ports, terminals or repair ports for the reception of exhaust gas cleaning residues from an approved exhaust gas cleaning system when discharge into the marine environment of these residues is not permitted under Regulation 14 of this Annex;
14 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
(b) namestitev sistemov za čiščenje izpušnih plinov, na primer oksidacijskih katalizatorjev ali lovilnikov trdnih delcev (sekundarni ukrepi).
(b) Addition of exhaust treatment systems, e.g. oxidizing catalysts or particle traps (secondary measures).
15 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-108
Osnovna konfiguracija motorja se spreminja zaradi tendence po nadomestitvi sesalnih motorjev s tlačno polnjenimi motorji s turbopuhalom na izpušne pline.
The baseline engine configuration is changing, with a trend away from naturally aspirated to turbo-charged engines.
16 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2004-2
Viri emisij živega srebra v okolje pri amalgamskem postopku so: prezračevanje celic, izpušni plini pri postopku, proizvodi, zlasti vodik, in odpadna voda.
The sources of mercury emissions into the environment in the mercury process are: cell room ventilation; process exhausts; products, particularly hydrogen; and waste water.
17 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
Po razumnem času za utekanje motorja (ob upoštevanju priporočil proizvajalca avtobusa) se izmeri vsebnost ogljikovega monoksida (CO) v izpušnih plinih, ko je motor v prostem teku (brez obremenitve).
After a reasonable period of engine conditioning (taking account of the bus or coach manufacturer's recommendations) the carbon monoxide (CO) content of the exhaust gases is measured when the engine is idling (no load).
18 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
(i) se na motorju uporablja sistem čiščenja izpušnih plinov, ki ga uprava odobri v skladu s Tehničnim kodeksom NOx, da se ladijske emisije NOx zmanjšajo vsaj do meja, določenih v pododstavku (a), ali
(i) an exhaust gas cleaning system, approved by the Administration in accordance with the NOx Technical Code, is applied to the engine to reduce onboard NOx emissions at least to the limits specified in subparagraph (a), or
19 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2002-49
Ugotavljanje učinkovitosti sistema za zmanjševanje emisij avtobusa z meritvami vrednosti lambda in vsebnosti CO v izpušnih plinih v skladu s 4. členom ali s postopkom, ki ga je priporočil proizvajalec in je bil odobren pri homologaciji.
Determination of the efficiency of the bus or coach's emission control system by measuring the lambda value and the CO content of the exhaust gases in accordance with Section 4 or with the procedures proposed by the manufacturers and approved at the time of type-approval.
20 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2005-66
(b) uporablja se sistem čiščenja izpušnih plinov, ki ga odobri uprava ob upoštevanju navodil, ki jih bo pripravila Organizacija, za zmanjšanje skupne emisije žveplovih oksidov z ladij, vključno s pomožnimi in glavnimi pogonskimi motorji, na 6,0 g SOx/kWh ali manj, izračunane kot skupna masa emisije žveplovih oksidov.
(b) an exhaust gas cleaning system, approved by the Administration taking into account guidelines to be developed by the Organization, is applied to reduce the total emission of sulphur oxides from ships, including both auxiliary and main propulsion engines, to 6.0 g SOx/kWh or less calculated as the total weight of sulphur dioxide emission.
21 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2005-108
Sedanji dizelski avtomobili lahko izpolnjujejo zahteve standardov A, B in C glede emisije NOx. Stroge zahteve v zvezi z emisijo trdnih delcev, skupaj z strogimi mejnimi vrednostmi NOx standarda D, pomenijo, da bodo dizelska osebna vozila zahtevala nadaljnji razvoj, kar verjetno vključuje elektronski nadzor črpalke goriva, sodobne sisteme vbrizgavanja goriva, recirkulacijo izpušnih plinov in filtre za delce.
Current diesel cars can meet the NOx emission requirements of standards A, B and C. Strict particulate emission requirements, together with the stringent NOx limits of standard D, imply that diesel passenger cars will require further development, probably including electronic control of the fuel pump, advanced fuel injection systems, exhaust gas recirculation and particulate traps.
22 Končna redakcija
pravo
CELEX: 31982L0714
Ves izpušni plin mora biti odstranjen iz plovila.
All exhaust gas must be evacuated from the vessel.
23 Končna redakcija
DRUGO
Preskusni plin mora biti izpušni plin nespremenljive motnosti ali plin, ki absorbira svetlobo, z gostoto, podobno gostoti izpušnega plina.
The test gas shall be exhaust gas of constant opacity or a light-absorptive gas of a gravimetric density similar to that of the exhaust gas.
24 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pretok izpušnih plinov
Exhaust Gas Flow
25 Končna redakcija
pravo
CELEX: 31999L0037
emisije izpušnih plinov:
exhaust emissions:
26 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
vračanje izpušnih plinov v valj
exhaust gas recirculation
27 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
naknadna obdelava izpušnih plinov:
Exhaust aftertreatment:
28 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za nerazredčene izpušne pline: in
For the raw exhaust gas: and,
29 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pretok razredčenih izpušnih plinov
Diluted exhaust gas flow
30 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za razredčene izpušne pline: kjer je:
For the diluted exhaust gas: where:
31 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Nerazredčeni izpušni plini (samo pri ESC)
Raw Exhaust Gas (ESC only)
32 Končna redakcija
finance
CELEX: 31980L1269
Motorji s turbopolnilnikom na izpušne pline
Exhaust driven turbo-charged engines
33 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
REDČENJE IZPUŠNIH PLINOV IN DOLOČANJE DELCEV
EXHAUST GAS DILUTION AND DETERMINATION OF THE PARTICULATES
34 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Določanje pretoka razredčenih izpušnih plinov
Determination of the Diluted Exhaust Gas Flow
35 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za izračun emisije izpušnih plinov je treba uporabiti skupni masni pretok izpušnih plinov. Če je motor opremljen s sistemom za naknadno obdelavo izpušnih plinov, se vzorec izpušnih plinov vzame v smeri toka od sistema za naknadno obdelavo izpušnih plinov.
Other methods which have been shown to correlate with the above methods may be used. For exhaust emission calculation the total exhaust mass flow must be used. If the engine is equipped with an exhaust aftertreatment system, the exhaust sample shall be taken downstream of the exhaust aftertreatment system.
36 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Uporabijo se iste stopnje pretoka plinov kot pri vzorčenju izpušnih plinov.
The same gas flow rates shall be used as when sampling exhaust.
37 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
CO2D = koncentracija CO2 v razredčenih izpušnih plinih
CO2D= CO2 concentration of the diluted exhaust
38 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Homologacija emisij izpušnih plinov za družino motorjev
Exhaust emissions approval of a member of a family
39 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
najnižji delež vračanja izpušnih plinov v valj (EGR):
the lowest EGR rate;
40 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
MTOTW,i trenutna masa razredčenih izpušnih plinov, v kg
MTOTW,i= instantaneous mass of the diluted exhaust gas on wet basis, kg
41 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
EGA - analizator izpušnih plinov (Sl. 13, 14, 15, 16, 17)
EGA Exhaust gas analyser (Figures 13, 14, 15, 16, 17)
42 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Preskušanje sistemov za naknadno obdelavo izpušnih plinov
Testing of Exhaust Aftertreatment Systems
43 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Za izračun emisij nerazredčenih izpušnih plinov je treba poznati pretok izpušnih plinov (glej točko 4.4 Dodatka 1).
For calculation of the emissions in the raw exhaust, it is necessary to know the exhaust gas flow (see section 4.4 of Appendix 1).
44 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
za hlajenje in kondenziranje vode iz vzorca izpušnih plinov.
To cool and condense water from the exhaust sample.
45 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
COconce koncentracija CO v razredčenih izpušnih plinih, v ppm
COconce= concentration of CO in the diluted exhaust gas, ppm
46 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Razredčeni izpušni plini (obvezno pri ETC, po izbiri pri ESC)
Diluted Exhaust Gas (mandatory for ETC, optional for ESC)
47 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Plinomer ali druga merila pretoka razredčenih izpušnih plinov.
Gas meter or other flow instrumentation to measure the diluted exhaust gas flow.
48 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pod temi pogoji je hitrost izpušnih plinov v EP in FD3 sorazmerna, pretok skozi TT pa je konstanten del pretoka izpušnih plinov.
Under these conditions, exhaust gas velocities in EP and FD3 are proportional, and the flow TT is a constant fraction of the exhaust gas flow.
49 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Izpušni plini so skozi eno od teh cevi privedeni v DT, skozi ostale cevi pa se izpušni plini prenašajo skozi dušilno komoro DC.
The exhaust gas through one of these tubes is lead to DT, and the exhaust gas through the rest of the tubes is passed through the damping chamber DC.
50 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0096
Pod temi pogoji je hitrost izpušnih plinov v EP in ISP enaka, masni pretok skozi ISP pa je konstanten del pretoka izpušnih plinov.
Under these conditions exhaust gas velocities in EP and ISP are identical and the mass flow through ISP is a constant fraction of the exhaust gas flow.
Prevodi: sl > en
1–50/786
izpušni plin