Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: sl > en
1–50/85
nadzorna enota
1 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31999D0205
Nadzorna enota mora imeti porabo energije v načinu mirovanja [pic] 27 vatov.
The control unit shall have a sleep mode power consumption of ≤ 27 watts.
2 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2004-2
Kadar ni mogoče izključiti prekoračenja danih mejnih vrednosti, se spremlja stanje parametra emisij ali učinka, ki kaže, ali se nadzorna enota pravilno uporablja in vzdržuje.
In cases in which an exceeding of given limit values cannot be excluded, either emissions or a performance parameter that indicates whether a control device is being properly operated and maintained shall be monitored.
3 Objavljeno
obramba
Ur. l. RS, št. MP 2004-2
Pri stalnem spremljanju stanja se šteje, da vrednosti ustrezajo mejnim vrednostim, če nobeno od izračunanih povprečij 24-urnih koncentracij emisij ne presega mejne vrednosti ali če 24-urno povprečje nadzorovanega parametra ne preseže korelacijske vrednosti tega parametra, ugotovljene pri preskusu delovanja, če se nadzorna enota pravilno uporablja in vzdržuje.
In the case of continuous monitoring, compliance with the limit values is achieved if none of the calculated average 24-hour emission concentrations exceeds the limit value or if the 24-hour average of the monitored parameter does not exceed the correlated value of that parameter that was established during a performance test when the control device was being properly operated and maintained.
4 Objavljeno
Ur. l. RS, št. MP 2005-59
Za zagotovitev enotnega nadzora na področju državnih pomoči na celotnem ozemlju, ki ga zajema ta sporazum, Komisija ES in Nadzorni organ EFTA sodelujeta v skladu z določbami Protokola 27.
With a view to ensuring a uniform surveillance in the field of State aid throughout the territory covered by this Agreement, the EC Commission and the EFTA Surveillance Authority shall cooperate in accordance with the provisions set out in Protocol 27.
5 Objavljeno
Ur. l. RS, št. MP 2005-59
Da bi zagotovila enoten nadzor v celotnem EGP, Nadzorni odbor EFTA in Komisija ES sodelujeta, izmenjujeta informacije in se med seboj posvetujeta o vprašanjih nadzorne politike in posameznih primerih.
In order to ensure a uniform surveillance throughout the EEA, the EFTA Surveillance Authority and the EC Commission shall cooperate, exchange information and consult each other on surveillance policy issues and individual cases.
6 Objavljeno
okolje
Ur. l. RS, št. MP 2004-59
V ta namen ima nadzorni organ v nacionalni enoti ali v prostorih uradnika za zvezo dostop do podatkov, ki jih je v informacijski sistem ali indeksni sistem vnesla država članica v skladu z ustreznimi nacionalnimi postopki.
For this purpose, the supervisory body shall have access at the national unit or at the liaison officers' premises to the data entered by the Member State in the information system and in the index system in accordance with the relevant national procedures.
7 Objavljeno
pravo
Ur. l. RS, št. MP 2009-84
a) Maroko sprejme potrebne ukrepe za prilagoditev svoje institucionalne strukture upravljanja zračnega prometa enotnemu evropskemu nebu, zlasti z ustanovitvijo primernih nacionalnih nadzornih organov, ki delujejo neodvisno od izvajalcev služb upravljanja zračnega prometa, in
(a) Morocco shall take the necessary measures to adjust their air traffic management institutional structures to the Single European Sky, in particular by establishing pertinent national supervisory bodies at least functionally independent of air navigation service providers; and
8 Objavljeno
finance
DRUGO: OECD
Za povečanje neodvisnosti in avtoritete morajo notranji revizorji delati v imenu odbora ter neposredno poročati odboru in revizijski komisiji odbora v primerih enotirnega sistema upravljanja, oziroma nadzornemu svetu v dvotirnih sistemih ali revizijskim odborom, kjer ti obstajajo.
To increase their independence and authority, the internal auditors should work on behalf of, and report directly to the board and its audit committee in onetier systems, to the supervisory board in two-tier systems or the audit boards when these exist.
9 Objavljeno
gospodarstvo
Ur. l. RS, št. MP 2001-61
(c) ` organ za upravljanje` pomeni javno ali zasebno inštitucijo, organ, enoto ali oddelek, vključen v agencijo SAPARD ali pa tudi ne, ki ga Republika Slovenija določi za zbiranje informacij o spremljanju in nadzoru ter ocenjevanju programa in za sporočanje teh informacij nadzornemu odboru in Komisiji.
(c) ` Managing Authority` means the public or private authority or body or unit or section designated by the Republic of Slovenia, which may or may not be within the SAPARD Agency, to gather the information on monitoring and evaluation of the Programme and to report this information to the Monitoring Committee and the Commission.
10 Objavljeno
okolje
Ur. l. RS, št. MP 2004-59
Poleg tega, v skladu z ustreznimi nacionalnimi postopki, nacionalni nadzorni organi nadzorujejo dejavnosti nacionalnih enot v okviru člena 4(4) ter dejavnosti uradnikov za zvezo v okviru točk 1 in 3 člena 5(3) ter člena 5(4) in (5), vse dokler so takšne dejavnosti pomembne za varstvo osebnih podatkov.
In addition, in accordance with the relevant national procedures, the national supervisory bodies shall supervise the activities of national units under Article 4 (4) and the activities of liaison officers under Article 5 (3), points 1 and 3 and Article 5 (4) and (5), insofar as such activities are of relevance to the protection of personal data.
11 Končna redakcija
DRUGO
zadevni obrat mora biti predmet posebne veterinarske registracije in prejeti specifično številko odobritve, povezano z lokalno nadzorno enoto.
the establishments concerned must be the subject of special veterinary registration and be given a specific approval number linked to the local supervisory unit.
12 Končna redakcija
delo in sociala
CELEX: 32002L0013
Poročilo navaja, kako so države članice izkoriščale možnosti iz te direktive, in zlasti, ali so pooblastila za odločanje, ki so bila dana nacionalnim nadzornim organom, povzročila večje razlike pri nadzoru na enotnem trgu.
The report shall indicate how Member States have made use of the possibilities in this Directive, and, in particular, whether the discretionary powers afforded to the national supervisory authorities have resulted in major supervisory differences in the single market.
13 Končna redakcija
finance
CELEX: 31999L0102
Osnovni diagnostični podatki (kakor so določeni v točki 6.5.1) in dvosmerne nadzorne informacije je treba zagotoviti z uporabo formata in enot, opisanih v standardu ISO DIS 15031-5 - oktober 1998 (SAE J1979 - september 1997), in morajo biti dosegljive z uporabo diagnostičnega orodja, ki ustreza zahtevam standarda ISO DIS 15031-4 - junij 1998 (SAE J1978 - februar 1998).
Basic diagnostic data, (as specified in 6.5.1) and bi-directional control information must be provided using the format and units described in ISO DIS 15031-5 - dated October 1998 (SAE J1979 - dated September 1997) and must be available using a diagnostic tool meeting the requirements of ISO DIS 15031-4 - dated June 1998 (SAE J1978 - dated February 1998).
14 Končna redakcija
EU
DRUGO: TRANS
(2) Naročnik mora sprejeti predpis iz 126. člena tega zakona najkasneje v dveh mesecih od dneva uveljavitve tega zakona. Dokler naročnik ne sprejme predpisa iz 126. člena tega zakona, mora oddajati naročila malih vrednosti skladno z določili tega zakona, ne glede na ocenjeno vrednost. Ministrstva, lokalne skupnosti in drugi naročniki, ki pokrivajo druge manjše naročnike, lahko pripravijo za te naročnike enotni predpis za oddajo naročila male vrednosti. Proračunski inšpektor, nadzorni svet občine, nadzorni svet javnega podjetja, javnega sklada ali javnega zavoda lahko naloži naročniku, ki ga nadzoruje, da, ne glede na določbo 126. člena tega zakona, odda javno naročilo v skladu s tem zakonom, če oceni, da se z oddajanjem javnih naročil male vrednosti ne dosega gospodarno ravnanje z javnimi sredstvi.
(2) Contractors shall adopt the regulation stated in Article 126 within two months following the enforcement of this Act. Until then, contractors shall award low-value contracts in accordance with the provisions of this Act regardless of the estimated value. Ministries, local communities and other contractors controlling other minor contractors may prepare a uniform regulation for these minor contractors for the award of low-value contracts. The budget inspector, the municipal supervisory council, the supervisory council of a public utility, a public fund or a public institution may ask that the controlled contractor awards a contract without prejudice to Article 126 above, if they consider that the award of low-value contracts can not achieve economy in handling public assets.
15 Pravna redakcija
promet
Nelektronski avtomatski regulatorji (nadzorne enote)
Non-electronic automatic regulators (control units)
16 Pravna redakcija
DRUGO
ker je treba, za enotno izvajanje te direktive, uvesti nadzorni postopek Skupnosti;
Whereas, in order to ensure uniform implementation of this Directive, a Community inspection procedure should be established;
17 Pravna redakcija
DRUGO
centralni nadzorni organi finančnih posrednikov in finančnih trgov, kadar so ločene institucionalne enote;
central supervisory authorities of financial intermediaries and financial markets when they are separate institutional units;
18 Pravna redakcija
DRUGO
Vsak okvir podpore Skupnosti ali enotni programski dokument in vsak operativni program nadzira nadzorni odbor.
Each Community support framework or single programming document and each operational programme shall be supervised by a Monitoring Committee.
19 Pravna redakcija
DRUGO
enote, katerih glavna dejavnost je, da so nadzorni organi za zavarovalnice in pokojninske sklade ter zavarovalniške trge.
units whose main activity is to act as supervisory authorities of insurance enterprises and pension funds and of insurance markets.
20 Pravna redakcija
promet
50 - Periferne enote, vključno z nadzornimi enotami (ki jih je mogoče posredno ali neposredno povezati s centralno enoto)
50 - Peripheral units, including control units (connectable directly or indirectly to the central unit)
21 Pravna redakcija
DRUGO
ker je treba uvesti nadzorne ukrepe Skupnosti, ki bodo zagotavljali enotno uporabo standardov iz te direktive v vseh državah članicah;
Whereas Community control measures should be introduced to guarantee the uniform application in all Member States of the standards laid down in this Directive;
22 Pravna redakcija
DRUGO
bodisi nadzorni organ in poslovodni organ (dvotirni sistem) bodisi upravni organ (enotirni sistem), odvisno od oblike, sprejete s statutom.
either a supervisory organ and a management organ (two-tier system) or an administrative organ (one-tier system) depending on the form adopted in the statutes.
23 Pravna redakcija
DRUGO
ker bi bilo treba uvesti nadzorne ukrepe Skupnosti, s katerimi bi v vseh državah članicah zagotovili enotno uporabo standardov, predpisanih v tej direktivi;
Whereas Community control measures should be introduced to ensure uniform application in all the Member States of the standards laid down in this Directive;
24 Pravna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 31992L0033
ker bi bilo treba uvesti nadzorne ukrepe Skupnosti, s katerimi bi v vseh državah članicah zagotovili enotno uporabo standardov, predpisanih v tej direktivi;
Whereas Community control measures should be introduced to ensure the uniform application in all the Member States of the standards laid down in this Directive;
25 Pravna redakcija
DRUGO
ker je treba uvesti nadzorne ukrepe, organizirane na ravni Skupnosti, ki bodo zagotavljali enotno uporabo standardov iz te direktive v vseh državah članicah;
Whereas control measures organized on a Community level must be introduced to guarantee the uniform application in all Member States of the standards laid down in this Directive;
26 Pravna redakcija
DRUGO
Odbor lahko vlagatelja, Europol, nacionalne enote, nacionalne nadzorne organe ali kateri koli drug organ zaprosi, da mu pošljejo dodatne informacije, dokaze ali komentarje.
The Committee may ask the applicant, Europol, the national units, the national supervisory bodies or any other body to provide information, evidence or comments to the Committee.
27 Pravna redakcija
DRUGO
Države članice lahko vzpostavijo decentralizirane datoteke, pod pogojem da so enotne oblike, združljive druga z drugo, dostopne centralizirano v plačilni agenciji in nadzornemu organu.
The Member States may establish decentralised files provided the latter are of homogeneous design, are compatible with each other and are accessible centrally at the paying agency and the control agency.
28 Pravna redakcija
DRUGO
Organ upravljanja in nadzorni odbor zagotavljata spremljanje s fizičnimi in finančnimi kazalniki, določenimi v operativnem programu, enotnem programskem dokumentu ali programskem dopolnilu.
The managing authority and the Monitoring Committee shall carry out the monitoring by reference to physical and financial indicators specified in the operational programme, single programming document, or programme complement.
29 Pravna redakcija
DRUGO
Statut SE navaja kategorije transakcij, za katere je nujna odobritev poslovodnega organa s strani nadzornega organa v dvotirnem sistemu ali izrecna odločitev upravnega organa v enotirnem sistemu.
An SE's statutes shall list the categories of transactions which require authorisation of the management organ by the supervisory organ in the two-tier system or an express decision by the administrative organ in the one-tier system.
30 Pravna redakcija
DRUGO
Europol, nacionalne enote in nacionalni nadzorni organi lahko navedejo, do kolikšnega obsega morajo podatki, ki jih predložijo, ostati zaupni v odnosu do vlagatelja, pri čemer navedejo tudi razloge za takšne omejitve.
Europol, national units and national supervisory bodies may indicate to what extent the information they provide should not be made available to the applicant, stating the reasons for such a restriction.
31 Pravna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 31983R0269
o četrti spremembi Uredbe (EGS) št. 2191/81 in (EGS) št. 2192/81 glede nadzornih ukrepov, povezanih z dodeljevanjem pomoči za nakup masla neprofitnim ustanovam in organizacijam ter vojskam in podobnim enotam držav članic
amending for the fourth time Regulations (EEC) No 2191/81 and (EEC) No 2192/81 with regard to the control measures connected with the granting of aid for the purchase of butter by non-profit-making institutions and organizations and by the armies and similar forces of the Member States
32 Pravna redakcija
DRUGO
Osnovni diagnostični podatki (kakor so določeni v 6.5.1) in dvosmerne nadzorne informacije se zagotovijo z uporabo formata in enot iz standarda ISO DIS 15031-5 in morajo biti dosegljivi z uporabo diagnostičnega orodja, ustreznega standardu ISO DIS 15031-4.
Basic diagnostic data, (as specified in 6.5.1) and bi-directional control information must be provided using the format and units described in ISO DIS 15031-5 and must be available using a diagnostic tool meeting the requirements of ISO DIS 15031-4.
33 Pravna redakcija
regionalni razvoj
- dejstva, da je Bosna in Hercegovina sprejela navedeno ponudbo z izmenjavo pisem 2. in 4. marca 2002, ki med ostalim določa, da bo dobila načrtovalna enota EUPM status, kot ga imajo trenutno člani Nadzorne misije Evropske unije (EUMM) v Bosni in Hercegovini,
- the acceptance by Bosnia and Herzegovina of that offer, by Exchange of Letters of 2 and 4 March 2002, which provides, inter alia, that the EUPM Planning team be granted the status currently applicable to the members of the European Union Monitoring Mission (EUMM) in Bosnia and Herzegovina,
34 Pravna redakcija
regionalni razvoj
- dejstva, da je Bosna in Hercegovina sprejela navedeno ponudbo z izmenjavo pisem 2. in 4. marca 2002, ki med ostalim določa, da bo dobila načrtovalna enota EUPM status, kot ga imajo trenutno člani Nadzorne misije Evropske unije (EUMM) v Bosni in Hercegovini,
- the acceptance by Bosnia and Herzegovina of that offer, by Exchange of Letters of 2 and 4 March 2002, which provides, inter alia, that the EUPM planning team be granted the status currently applicable to the members of the European Union Monitoring Mission (EUMM) in Bosnia and Herzegovina,
35 Pravna redakcija
DRUGO
ker je zato zaželeno opredeliti referenčno poročevalsko populacijo v smislu kategorij gospodarskih enot in vključenih statističnih uporab, na katere se omejijo statistična pooblastila ECB in iz katerih ECB določi dejansko poročevalsko populacijo skozi svojo nadzorno funkcijo,
Whereas it is therefore desirable to define a reference reporting population in terms of categories of economic units and statistical applications involved, to which the statistical powers of the ECB is confined and from which the ECB determines the actual reporting population through its regulatory power,
36 Pravna redakcija
okolje
Poleg tega, v skladu z ustreznimi nacionalnimi postopki, nacionalni nadzorni organi nadzorujejo dejavnosti nacionalnih enot v okviru člena 4(4) ter dejavnosti uradnikov za zvezo v okviru točk 1 in 3 člena 5(3) ter člena 5(4) in (5), vse dokler so takšne dejavnosti pomembne za varstvo osebnih podatkov.
In addition, in accordance with the relevant national procedures, the national supervisory bodies shall supervise the activities of national units under Article 4 (4) and the activities of liaison officers under Article 5 (3), points 1 and 3 and Article 5 (4) and (5), in so far as such activities are of relevance to the protection of personal data.
37 Pravna redakcija
promet
CELEX: 31999D0852
- dokončanje zakonodajnega okvira za notranji in zunanji finančni nadzor; krepitev osrednje organizacije znotraj ministrstva za finance za prilagajanje notranjih revizijskih/nadzornih enot pri proračunskih uporabnikih ter uvedba "funkcionalne neodvisnosti" za državne notranje nadzornike/revizorje na državni in decentraliziranih ravneh predhodne finančne kontrole,
- complete the legislative framework for internal and external financial control; strengthen the central organisation within the Ministry of Finance for harmonising internal audit/control units in spending centres, and introduce "functional independence" for national internal controllers/auditors at both central and decentralised levels and ex-ante financial control,
38 Pravna redakcija
promet
CELEX: 31999D0857
dokončanje zakonodajnega okvira in krepitev notranjega in zunanjega finančnega nadzora organov, vključno z regionalnimi enotami za nadzor, zlasti z uporabo celovitega sistema informacijske tehnologije in jasno ločevanje med predhodnim nadzorom in odobritvijo ter notranjim finančnim nadzorom; vzpostavitev "funkcionalne neodvisnosti" državnih notranjih nadzornikov/revizorjev na centralni in lokalni ravni, vključno s predhodnim finančnim nadzorom,
complete legislative framework and strengthen internal and external financial control bodies including regional control units, in particular through use of a comprehensive information technology system and, clear separation of ex-ante control and approval and internal financial control; establish 'functional independence' for national internal controllers/auditors at central and local level including 'ex-ante' financial control,
39 Pravna redakcija
DRUGO
Dokončati zakonodajni okvir za notranji in zunanji finančni nadzor; dokončati vzpostavljanje osrednje organizacije znotraj vlade za usklajevanje funkcij notranjih revizij in nadzora; dokončati vzpostavljanje enot za notranje revizije in nadzor pri proračunskih uporabnikih; dokončati "funkcionalno neodvisnost" za nacionalne notranje nadzornike/revizorje tako na osrednji kot decentralizirani ravni in predhodnem finančnem nadzoru; izdati revizijski priročnik in razviti revizijsko sled za nadzor finančnih sredstev EU.
Complete the legislative framework for internal and external financial control; complete the setting-up of a central organisation within the Government for harmonising internal audit/control functions; complete the setting-up of internal audit/control units in spending centres; finalise `functional independence` for national internal controllers/auditors at both central and decentralised levels and ex-ante financial control; issue an audit manual and develop an audit trial for control of EUfunds.
40 Pravna redakcija
gospodarstvo
CELEX: 32000R1262
Vendar kar zadeva dostop do pristaniških zmogljivosti v Skupnosti s strani plovil nepogodbenic, ki so bile opažene pri ribolovnih aktivnostih na upravnem območju NAFO, je treba sprejeti dodatne enotne ukrepe na ravni Skupnosti, ki bodo dopolnjevali ukrepe, določene v Uredbi Sveta (EGS) št. 2847/93 z dne 12. oktobra 1993 o nadzornem sistemu, ki se uporablja v skupni ribiški politiki fn, in zagotoviti, da aktivnosti takšnih plovil v pristaniščih Skupnosti ne ogrožajo učinkovitosti ohranjevalnih in izvršilnih ukrepov, ki jih je sprejela NAFO -
However, as regards access to port facilities in the Community by non-contracting party vessels which are sighted engaging in fishing activities in the NAFO regulatory area, it is necessary to enact additional uniform measures at Community level, which supplement the measures provided for in Council Regulation (EEC) No 2847/93 of 12 October 1993 establishing a control system applicable to the common fisheries policy(4) and ensure that the operations of such vessels in Community ports do not undermine the effectiveness of the conservation and enforcement measures established by NAFO,
41 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31999D0205
Prihranki energije: nadzorna enota
Energy savings: control unit
42 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31999D0205
To velja za nadzorno enoto, kadar ni v omrežnem delovanju (t. j. v samostojnem načinu delovanja).
This applies to the control unit when it is not in network operation (i.e. stand-alone mode).
43 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002R1360
Ta funkcija mora spremljati dejavnosti PRIKAZOVANJA, TISKANJA, VU (enota v vozilu) in PRENOS v nadzornem režimu.
This function shall monitor DISPLAYING, PRINTING, VU and card DOWNLOADING activities carried while in control mode.
44 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0025
Ena indikatorska enota je nameščena na poveljniškem mostu, če je nadzorna plošča v glavni požarno nadzorni postaji.
One indicating unit shall be located on the navigating bridge if the control panel is located in the main fire control station..
45 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32000R2725
Skupni nadzorni organ se povpraša za mnenje o tistem delu predloga proračuna centralne enote Eurodac, ki se nanaša nanj.
The joint supervisory authority shall be consulted on that part of the draft operating budget of the Eurodac Central Unit which concerns it.
46 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31991L0497
Biti morajo predmet posebne veterinarske registracije in prejeti specifično številko odobritve, povezano z lokalno nadzorno enoto.
They must be the subject of special veterinary registration and be given a specific approval number linked to the local supervisory unit.
47 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31999L0105
Uvesti je treba nadzorne ukrepe Skupnosti, da bi v vseh državah članicah zagotovili enotno uporabo zahtev in pogojev iz te direktive.
Community control measures should be introduced to ensure uniform application in all Member States of the requirements and conditions laid down in this Directive;
48 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31992R2137
ker je treba za zagotovitev enotne uporabe te uredbe v Skupnosti poskrbeti, da nadzorna skupina Skupnosti opravi preglede na kraju samem;
Whereas, in order to ensure the uniform application of this Regulation in the Community, provision should be made for on-the-spot checks by a Community inspection group;
49 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 31983L0090
ker je treba sprejeti tudi nadzorne ukrepe Skupnosti za zagotavljanje enotne uporabe standardov iz te direktive v vseh državah članicah;
WHEREAS COMMUNITY CONTROL MEASURES SHOULD ALSO BE INTRODUCED TO ENSURE THAT THE STANDARDS LAID DOWN IN THIS DIRECTIVE ARE UNIFORMLY APPLIED IN ALL THE MEMBER STATES;
50 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0025
Sprožitev vsakega detektorja ali klicne točke, ki se upravlja ročno, sproži vizualni in zvočni signal za požar na nadzorni plošči in indikatorskih enotah.
The activation of any detector or manually operated call point shall initiate a visual and audible fire signal at the control panel and indicating units.
Prevodi: sl > en
1–50/85
nadzorna enota