Iščem...
Iskalni niz je ali predolg ali pa vsebuje preveč besed.
Prevodi: en > sl
1–7/7
GZ
1 Pravna redakcija
CELEX: 32003R2286
Girders, in bundle/bunch/truss GZ
tramovi v snopu/svežnju/šopu GZ
2 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0025
The area under the curve of righting lever (GZ curve) shall not be less than:
Območje pod krivuljo vzravnalnega vzvoda (GZ krivulja) ni manjše od:
3 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0025
The righting lever GZ shall be at least 0,20 metre at an angle of heel equal to or greater than 30°.
Vzravnalni moment GZ je vsaj 0,20 metra pod kotom nagiba, enakim ali večjim od 30 °.
4 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003L0025
the worst damage case with regard to the area under the GZ curve according to the SOLAS Convention; and
najhujši škodni primer glede na območje pod krivuljo GZ v skladu s Konvencijo SOLAS in
5 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32002L0025
The maximum righting lever GZ shall occur at an angle of heel preferably exceeding 30° but not less than 25°.
Največji vzravnalni moment GZ nastane pod kotom nagiba, za katerega je zaželeno, da je večji od 30 °, vendar ne manjši od 25 °.
6 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003L0025
Consequently in choosing the worst SOLAS damage for compliance with the requirement of paragraph 3.5.1, the worst damage is to be taken as that which gives the least area under the residual stability curve up to the angle of the maximum GZ.
Zato je pri izbiranju najhujšega škodnega primera, predvidenega v okviru SOLAS, v zvezi z izpolnjevanjem zahtev iz odstavka 3.5.1, treba izbrati škodni primer, ki predstavlja najbolj zmanjšano površino pod krivuljo preostale stabilnosti do kota največjega GZ.
7 Prevajalska redakcija
izobraževanje
CELEX: 32003L0025
Extensive research carried out for the purpose of developing appropriate criteria for new vessels has clearly shown that in addition to the GM and freeboard being important parameters in the survivability of passenger ships, the area under the residual stability curve up to the angle of maximum GZ is also an other major factor.
Obsežna raziskava, izvršena za namen razvijanja ustreznih meril za nova plovila, je jasno pokazala, da poleg GM in nadvodja, ki sta pomembna parametra za možnost za nadaljnje obratovanje potniških ladij, obstaja še drug pomemben faktor, in sicer površina, ki se nahaja pod krivuljo preostale stabilnosti do kota največjega GZ.
Prevodi: en > sl
1–7/7
GZ